فاکس بلاگ

۹ نکته‌ سئو جهت ارتقا رتبه سایتتان در گوگل

9 نکته‌ سئو جهت ارتقا رتبه سایتتان در گوگل

در این مقاله از سری مقاله های آموزش سئو سایت، مقاله ای را برای شما در نظر گرفته ام که بر اساس مطالعات شخصی خودم در طی ماه اخیر از طریق مقالات همکارانم در سایر کشورهای جهان تولید شده است.پس لطفا با دقت بخوانید و آن ها را در سئو سایت خود به کار ببرید.

این یک مقاله شگفت انگیز برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل است!

به نظر شما چرا هواپیماها اکثرا به دلیل مشکلات مکانیکی سقوط نمی‌کنند؟ با تمام بخش‌های متحرکی که درونش وجود دارد، به نظر می‌رسد که این اتفاق امکان پذیر باشد، پس چرا اتفاق نمی‌افتد؟

دلیل اصلی آن چک لیست است.

قبل از اینکه خلبان شروع به پرواز کند، چندین متخصص براساس چک لیستی که در دست دارند هواپیما را بررسی کرده و تک تک موارد در دست خود را به دقت پیگیری می کنند.تازه بعد از این همه بررسی نوبت بررسی خود خلبان است …

بنابراین، قبل از اینکه بخش بعدی محتوای سایتتان را انتشار دهید، ۹ نکته مهم در سئوی سایت را دنبال نمایید.

  1. انتخاب یک واژه مناسب که باعث جلب توجه شود

اولین گام این است که شما دقیقا بدانید آن محتوای مد نظر خود را با چه عبارتی می خواهید در گوگل بالا بیاورید.حال اینکه مد نظر شما چیست و چه عبارتی درست است (از دید گوگل) دقیقا به تحلیل شما برمیگردد.

آسانترین راه انجام این نکته استفاده از Google Keyword Planer است. یک ابزار رایگان که به شما ارزیابی از کلمات جستجو شده را نمایش می‌دهد (اگرچه keyword planner رایگان است، شما ممکنه نیاز به راه‌اندازه یک حساب کاربر Adwords برای دسترسی به این سرویس داشته باشید که البته در ایران فیلتر است)

از ابزار suggestion و trends هم می توانید استفاده کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 13 آگوست 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.