فاکس بلاگ

۹ نکته‌ سئو جهت ارتقا رتبه سایتتان در گوگل

9 نکته‌ سئو جهت ارتقا رتبه سایتتان در گوگل

در این مقاله از سری مقاله های آموزش سئو سایت، مقاله ای را برای شما در نظر گرفته ام که بر اساس مطالعات شخصی خودم در طی ماه اخیر از طریق مقالات همکارانم در سایر کشورهای جهان تولید شده است.پس لطفا با دقت بخوانید و آن ها را در سئو سایت خود به کار ببرید.

این یک مقاله شگفت انگیز برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل است!

به نظر شما چرا هواپیماها اکثرا به دلیل مشکلات مکانیکی سقوط نمی‌کنند؟ با تمام بخش‌های متحرکی که درونش وجود دارد، به نظر می‌رسد که این اتفاق امکان پذیر باشد، پس چرا اتفاق نمی‌افتد؟

دلیل اصلی آن چک لیست است.

قبل از اینکه خلبان شروع به پرواز کند، چندین متخصص براساس چک لیستی که در دست دارند هواپیما را بررسی کرده و تک تک موارد در دست خود را به دقت پیگیری می کنند.تازه بعد از این همه بررسی نوبت بررسی خود خلبان است …

بنابراین، قبل از اینکه بخش بعدی محتوای سایتتان را انتشار دهید، ۹ نکته مهم در سئوی سایت را دنبال نمایید.

  1. انتخاب یک واژه مناسب که باعث جلب توجه شود

اولین گام این است که شما دقیقا بدانید آن محتوای مد نظر خود را با چه عبارتی می خواهید در گوگل بالا بیاورید.حال اینکه مد نظر شما چیست و چه عبارتی درست است (از دید گوگل) دقیقا به تحلیل شما برمیگردد.

آسانترین راه انجام این نکته استفاده از Google Keyword Planer است. یک ابزار رایگان که به شما ارزیابی از کلمات جستجو شده را نمایش می‌دهد (اگرچه keyword planner رایگان است، شما ممکنه نیاز به راه‌اندازه یک حساب کاربر Adwords برای دسترسی به این سرویس داشته باشید که البته در ایران فیلتر است)

از ابزار suggestion و trends هم می توانید استفاده کنید.

  1. تحقیق برای رقابت کردن

اکنون من واژه‌ای دارم که باید برای ارتقا رتبه آن تلاش کنم.بهتر است در ابتدا مخفیانه حرکت کنم تا ناگهان به یک رقیب برای رقبایم تبدیل نشوم ! (این مورد خیلی مهم است.امیدوارم منظور من را متوجه شده باشید)

عبارت کلیدی مد نظر خود را در گوگل جستجو کنید.دامنه های صفحه اول رقبای اصلی شما هستند که از پایین به بالا باید آن ها را شناسایی کنید.خیلی راحت است !! همه کارهایی که آنها نکرده اند را شما انجام دهید!

  1. بهترین محتوا را بنویسید.

اکنون که شما می دانید قبلی اصلیتان چه کسانی هستند باید حتما محتوای بهتری نسبت به آن ها تولید کنید.شاید واقعا این به نظر شما خیلی مشکل باشد و من نمیگویم که نیست اما آنقدر ارزشمند است که بنده به همه مشتریانم میگویم با توجه به کیفیت پایین محتوای سایت های ایرانی کی از بهترین راه ها برای بالا آمدن ، استفاده از محتوای سئو شده مناسب است.

  1. از کلمات کلیدی در عنوان صفحه استفاده کنید

حتما و حتما از عبارات کلیدی مناسب (حداقل یک عبارت) در عنوان صفحه خود استفاده نمایید.این عبارت می تواند همان عبارتی باشد که در نکته اول به آن اشاره کردم و در واقع برای تاثیرگذاری حداکثر همین عبارت کلیدی در محتوا و متاتگ description نیز وجود داشته باشد.

  1. کلمات کلیدی را در بخش header استفاده نمایید.

عبارات کلیدی مهم خود که قطعا بالای سه عبارت کلیدی برای هر پست هست را بالاتر از سایر عبارت ها در سایتتان قرار دهید.

  1. استفاده از نام پست در تگ title عکس و عبارات کلیدی مهم در تگ alt عکس

نکته بعدی این است که اگر مطلب شما حاوی عکس می باشد، حتما ان را سئو کنید.این مورد مثل تاثیر تست های عربی در کنکور برای بچه های رشته ریاضی است! یادتان هست؟!! می گفتند یک تست عربی را که درست بزنید از مثلا ۱۰۰ نفر سبقت میگیرید دلیلش هم این بود که کمتر کسی تست های عربی را درست می زد.

حالا هم از رقبای شما با توجه به تجربه و شناخت من از ایرانی های خیلی کم پیش می آید که کسی سئو تصاویر را رعایت کند.پس لطفا حواستان به سئو تصاویر سایتتان باشد …

  1. استفاده از واژه کلیدی در Url صفحه و در پست

راه دیگر این است که عبارات کلیدی اصلی پست خود را بدون حرف اضافه در url صفحه خودتان قرار دهید و بهتر است انگلیسی باشد تا گوگل بهتر بتواند آن را شناسایی و ثبت کند.

  1. لینک داخلی درج کنید و همزمان پست های قدیمی را ویرایش نمایید

ساخت لینک داخلی به خودی خود ارزش چندانی ندارد اما زمانی که دیگران پست های شما را کپی کنند همین لینک ها به بک لینک کاملا هدفمند تبدیل شده اند!!

و البته سعی کنید به صفحاتی قدیمی خود هم لینک بدهید و آن ها را هم ویرایش کنید.ویرایش نه اینکه فقط چند کلمه را در آن تغییر دهید.ویرایش کنید! ویرایـــــــــــش

  1. مهمترین نکته سئو: گرفتن لینک خارجی است

نهایتا ما به آخرین نکته و البته مهمترین آن رسیدیم یعنی: لینک‌های خارجی یا همان بک لینک ها که فکر می کنم شما از من بیشتر در مورد بک لینک ها می دانید و البته بنده بارها در مقالات قبلی در مورد ساخت بک لینک صحیح با شما صحبت کرده ام …

  •      
  • رضا ایرانی
  • 17 آگوست 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.