فاکس بلاگ

۶ قانون مهم سئو در سال ۲۰۱۶

6 قانون مهم سئو در سال 2016

نکات مهم سئو در سال ۲۰۱۶ و میزان اهمیت آن ها مواردی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.این نکات از بین ده ها نکته مهم انتخاب شده است و به قطع بر اساس تحلیل بنده در سال ۲۰۱۶ تاثیر بسزایی در نگاه گوگل به سایت ها خواهد داشت.

لطفا اگر حال و حوصله ندارید این مقاله رو نخوانید.برید یه آبی به صورتتتون بزنید و یک چای یا قهوه بخورید.وقتی سرشار از انرژی بودید ، بیاید و این مقاله رو بخونید.شاید این مقاله زندگی تجاری آینده شمارو تغییر بده …

اجازه بدید چون چند وقتیه باهاتون حرف نزدم! کمی کلی گویی کنم و بعد به نکات مهم بپردازیم.

قوانین تاثیرگذار در حوزه سئو سایت ، در سالیان اخیر همانند زلزله در حال جابجایی هستند. لذا کارشناسان در شرایط فعلی، پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت سئو و بالا بردن میزان سرمایه گذاری شما در زمینه محتوا در سال ۲۰۱۶ ارائه می دهند.

بازاریابان در حال بالا بردن سرمایه گذاری خود در زمینه محتوا هستند، اما برای تاثیرگذاری بهتر تغییرات، آنها بایستی زمان و تلاش لازم را برای آموختن قوانین جدید سئو نیز بگذارند. به گفته کارشناسان، دوران انتقال ترافیک به سایت به کمک headlineهای آماده و کلمات کلیدی مدت هاست که گذشته است، و استراتژی جدید سئو بر اساس حوزه پول ساز دیگری بنام تحلیل و تجربه نهادینه شده است.

بر اساس مطالعاتی که در آگوست ۲۰۱۵ توسط کمپانی Moz انجام شد (یک کمپانی مشاور در زمینه سئو در سیاتل)، مهمترین فاکتورها برای بالا بردن سئو در سال آینده (یعنی سال جاری) عبارت اند از: رابطه موبایلی مناسب که باعث بالا بردن رنک تا ۸۸ درصد می شود، میزان داده استفاده شده مانند زمان دانلود (تا ۶۷ درصد) و طراحی و قابلیت مطالعه تا ۶۷ درصد می باشد. فاکتورهایی که در این مطالعه به عنوان عامل کاهش رنک سئو معرفی شده اند عبارت اند از: لینک های اجاره ای (کاهش تا ۵۵ درصد) و تاثیرگذاری anchor text (کاهش تا ۴۹ درصد).

بنابراین مطمئنا در سال های آینده باز هم خیل عظیمی از سایت های ایرانی مخصوصا سایت هایی که تبلیغات زیادی بر روی خود قرار داده اند جریمه خواهند شد …

و اما برویم سر اصل ماجرا ، در اینجا به شش نکته که توسط کارشناسان سئو جهانی برای بهبود سرمایه گذاری تبلیغی ارائه شده است و همچنین نتایج تحلیل شخصی بنده (امیر قمصری) می پردازیم:

  1. هدف، همه چیز است.
  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 آگوست 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.