فاکس بلاگ

گوگل به چه نوع محتوا رتبه میدهد؟

گوگل به چه نوع محتوا رتبه میدهد؟

مت کاتز مدیر مقابله با اسپم گوگل در این مطلب قصد دارد رابطه نوع تولید محتوا،جذب کاربران بیشتر و سطح درک مطلب کاربران را پاسخ بدهد.

مت کاتز : در حالیکه محتوا علمی مهم و با ارزش هستند،شفافیت،وضوح و متمرکز شدن بر روی جستجو کننده نیز دارای اهمیت فراوانی است.
در ویدئوی زیر که از جانب مت کاتز مدیر مقابل با اسپم گوگل منتشر شده ایشان به پرسشی پاسخ داد راجع به اینکه گوگل ترجیح میدهد به چه نوع محتوایی رتبه بدهد،محتوایی که فنی،تخصصی و علمی هستند یا محتوا یی که خواندنشان آسانتر و دارای وضوح و شفافیت بیشتری هستند و روی سئو و بهینه سازی تاثیر بیشتری دارند.


در ابتدا او گفت این پرسشی است که فکر او را مدتها به آن مشغول کرده که این خود دلالت بر این موضوع دارد که پاسخ دقیقی برای این پرسش وجود ندارد! اگر به این پرسش فکر کنید متوجه میشوید که این پاسخ بستگی به جستجو کننده (کاربر) دارد. اگر شما جستجوگران فنی و متخصص دارید،یا اینکه در موضوعی که شما آن را پوشش دهی میکنید متخصص هستند ،بنابراین نوشتن یک پاسخ فنی همراه با زبان،اصطلاحات و جزئیات فنی و تخصصی آن رشته احتمالا یک استراتژی (راهکار) خوبی خواهد بود.اما احتمالا از آنجایی که حجم بیشتر جستجو ها را جستجوهای غیر تخصصی و غیر فنی (کمتر علمی) تشکیل می دهند،بنابراین نوشتن محتوا یی که یک کلاس ششمی و یا غیر متخصص میتواند بفهمد و درک کند، افراد بیشتری را به سمت شما میکشاند و جذب میکند.
مت توصیه کرد،در صورتی که این امکان برای شما وجود دارد هر دو کار را نیز انجام دهید.
در ابتدا توضیحاتی را به کاربر تازه وارد (نوآموز) بدهید و سپس اگر کاربر علاقه مند است وارد حوزه های علمی،فنی و تخصصی تر بشوید.
مت گفت این موضوع تفاوتی را به لحاظ رتبه بندی ایجاد نمی کند.پیشنهاد میکنم مقاله محتوا پادشاه است را از یک ادمین نیز مطالعه فرمایید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 14 دسامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.