فاکس بلاگ

چگونگی دادن دسترسی وبمستر به دیگران

دادن دسترسی وبمستر به دیگران

دادن دسترسی وبمستر به دیگران یا همان اد کردن کاربر در وبمستر به شرطی که بخواهند روی سئو سایتتان کار کنند بلامانع است. اما چگونه و چه میزان دسترسی بدهیم؟ نحوه آن به این صورت است.

ابتدا وارد پنل وبمستر تولز خود به آدرس webmaster.google.com بشوید. در اینجا می توانید از قبل فعالیت هایی نظیر ساخت سایت مپ را انجام داده باشید. اگر انجام نداده اید نگران نباشید. پس از آنکه دسترسی به سئو کار بدهید می توانید او را چک کنید که داخل پنل چه فعالیت هایی انجام داده اند و چه میزان اصول سئو را روی سایتتان پیاده کرده اند. حال در بالای صفحه سمت راست به بخش manage property مراجعه کنید و روی گزینه add or remove user کلیک کنید. این بخش برای اضافه کردن کاربر و دادن دسترسی و یا حذف کاربر و لغو دسترسی او مورد استفاده قرار می گیرد. توجه کنید که هیچکار یوزر پسورد جیمیلخود را به شخصی ندهید و برای فعالیت روی وبمستر به جای دادن اطلاعات ورودتان، او را از این بخش اضافه کنید. با این کار می توانید اگر زمانی نخواستید با شخص مورد نظر ادامه کار دهید او را از بخش حذف کنید تا به سایتتان دسترسی نمداشته باشد.
برای دادن دسترسی وبمستر به دیگران روی گزینه add a new user کلیک کنید. Gmail شخص مورد نظر را در این بخش وارد کنید .

انواع دسترسی وبمستر

دو نوع دسترسی می توانید به وی بدهید.

Registered

در این نوع دسترسی، شخص مربوطه می تواند اطلاعات کنسول وبمستر را مشاهده کند ولی قادر به اعمال تغییرات و درج اطلاعات برای گوگل نیست.

Full

در دسترسی Full، شخص مورد نظر خواهد توانست علاوه بر مشاهده تمام اطلاعات، هر فعالیتی را در کنسول وبمستر انجام دهد. در واقع این نوع سطح دسترسی مثل دسترسی مدیر است با این تفاوت که نمی تواند کاربری را اضافه کند.

حذف دسترسی کاربر از وبمستر

برای حذف دسترسی کاربر از وبمستر، در مرحله manage property ، جیمیل شخص مورد نظر را انتخاب کنید و آن را پاک نمایید.
اگر سایتتان در سئو فعالیت دارد، باید نحوه دادن دسترسی وبمستر به دیگران و نیز حذف دسترسی کاربر از وبمستر را بدانید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 مارس 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.