فاکس بلاگ

چه تگهایی در سئو از اهمیت بالای برخوردارند ؟

چه تگهایی در سئو از اهمیت بالای برخوردارند ؟

سئو تشکیل شده از چند بخش مختلف می باشد که اولین قسمت آن مربوط به کد نویسی های یک قالب می باشد . یعنی ابتدا شما باید طبق استادارد W3C سایت را بررسی کرده و سپس به سراغ موارد دیگر بروید . کنسرسیوم شبکه جهانی وب (World Wide Web Consortium – W3C) انجمنی است که شرکتها و سازمان های عضو آن به بحث و گفتگو بر روی استانداردها و فناوری های وب می پردازند. W3C استانداردهای عملی را توسعه می دهد تا منجر به بهبود قابلیت محصولات و فناوری های وب شود. اما در بین تگهای تشکیل دهنده صفحه شما چند تگ وجود دارد که برای موتورهای جستجو از درجه اهمیت بالایی برخوردار است . مثل تگهای هدینگ یا متا . دلیل مهم بودن این تگها بر می گردد به کاربردی ترین بخش هایی که در یک مطلب با استفاده از این تگها نشانه گذاری می شود . به عنوان مثال عنوان یک مطلب با H2 یا H1 نشانه گذاری می شود و به موتور جستجو اهمیت این موضوع اعلام می شود .

موتورهای جستجوگر از سرفصل های شما برای ایندکس گیری ساختار و محتوای صفحه وب شما استفاده می کنند. از آنجا که کاربران ممکن است صفحات شما را بصورت سطحی و اجمالی توسط سرفصل های آن بخوانند، بسیار مهم است که از سرفصل ها برای نشان دادن ساختار سند استفاده کنید. سرفصل H1 می بایستی به عنوان سرفصل اصلی استفاده شود و H2 برای سرفصل کم اهمیت تر و H3 بعد از آن و به همین ترتیب تا سرفصل H6

بعد از عنوان یک صفحه تگ های هدینگ برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت می باشند . یعنی موتور جستجو ابتدا تگ عنوان شما را بررسی کرده و سپس به سراغ تگ هدینگ میرود . وقتی این دو باهم همخوانی داشته باشند موتور جستجو مطلب شما را راحت تر ایندکس و در نتایج اول نشان میدهد .

تگهای بعدی مربوط می شود به تگ های META
متاتگ (MetaTag) فقط یک هدف دارد. شرح صفحه وب شما به برنامه های اسپایدار که اطلاعات وب را برای موتورهای جستجوگر جمع آوری می کنند. بعضی از موتورهای جستجوگر در حجم عظیم به محتوای متاتگ ها برای چگونه ایندکس گیری صفحات در نتایج جستجوی خود وابسته اند و برای پیدا کردن شرحی از صفحه در نتایج جستجوی خود از آنها استفاده می کنند. وقتی شما عنوان را در بین تگ “عنوان Meta” تایپ می کنید ، کاربر اگر به دنبال یک مطلب باشد که شما در عنوان نام آن را نوشته باشید زودتر در موتور جستجو گر وب سایت یا مقاله شما نمایش داده می شود .
تگ بعدی description می باشد که مربوط می شود به توضیحات یا همان شرح صفحه . تا به حال یک مطلب را در اینترنت جستجو کرده اید ؟ متنی که زیر عنوان جستجو نمایش داده می شود  دربین این تگ باید نوشته شود  که اهمیت بسیار زیادی در سئو دارد . هر چه عنوان ، تگ سرفصل و توضیحات به هم نزدیک تر باشد ، مطلب شما زودتر در نتایج نمایش داده می شود .

 

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.