فاکس بلاگ

چه تفاوتی بین سئو سایتهای جدید و قدیمی وجود دارد؟

چه تفاوتی بین سئو سایتهای جدید و قدیمی وجود دارد؟

سایتی که دارای قدمت زیاد است مسلما برای فرآیند سئو مناسب تر است.در این مقاله به بررسی سئو سایت هایی که سالیان طولانی است  که دایر شده اند و نیز سایت هایی که تازه پا به دنیای وب گذاشته اند خواهیم پرداخت.

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که آیا سئو سایتی که قدمتی زیادتری دارد بهتر است یا سئو سایتی که نو بنیاد است. میتوان این دو مقوله را در زمینه های زیر بررسی نمود و به نتیجه مورد خود رسید.

از دیدگاه اول سایتی که دارای قدمت زیاد است مسلما برای فرآیند سئو مناسب تر است. این دیدگاه همان قدمت سایت و یا عمر دامنه می باشد. اما نه اینکه بهینه سازی سایت با سابقه طولانی در هر صورت بهتر باشد. در واقع اگر سایتی دارای سابقه فعالیت طولانی باشد در زمینه سئو یک گام جلوتر خواهد بود. این بدین معناست که منظور از قدمت سایت صرفا تاریخ ثبت دامنه نیست و فاکتورهای زیادی برای سئو این گونه سایت ها مورد نظر است. این مسئله دقیقا مشابه قدمت مغازه خاصی است. اگر آن مغازه سابقه فعالیت طولانی داشته باشد مسلما مشتری های بیشتری خواهد داشت. البته به شرط اینکه در طول این سالها خدمات مفید ارائه کرده باشد.

از دیدگاه دوم ما به بررسی سئو بودن سایت می پردازیم. در واقع سایتی که نوبنیاد است و ما اقدام به بهینه سازی آن می نماییم از ابتدا مطابق با الگوریتم های سئو سایت در گوگل جلو آمده است و از لحاظ سئو بسیار قدرتمند است. در واقع سایتی که همه فاکتورهای سئو را پوشش می دهد و سابقه بدی در سئو ندارد ممکن است بسیار بهتر نتیجه بگیرد. در واقع این موضوع سئو سایت جدید را نیز میتوان به تاسیس یک فروشگاه تمام و کمال تشبیه  کرد که می تواند بسیار خوب نتیجه بگیرد. سئو و بهینه سازی سایت تازه تاسیس نیز مشروط به رعایت فاکتورهای سئو می باشد و نمی توان از سایتی که با بدنه ضعیف به موتور جستجوی گوگل معرفی شود انتظار زیادی داشت.

با توجه به بررسی سئو سایت های فوق به این نتیجه خواهیم رسید که اگر سایتی نوبنیاد داشته باشیم هم میتوانیم با سایت های با قدمت رقابت کنیم. اگر چه مسئله سئو این گونه سایتها کمی دشوار بنظر می رسد اما با تلاش مضاعف دست نیافتنی نیست.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 14 ژانویه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.