فاکس بلاگ

پیش بینی های مهم برای سئو سایت

پیش بینی های مهم برای سئو سایت

شما در این مقاله آموزش سئو با زنجیره ای از پیش بینی های محتمل در مورد آینده سئو سایت آشنا خواهید شد. زمانی که صحبت از سئو سایت می کنیم تمامی تجریبات گذشته را باید به یاد بیاوریم، زیرا بسیار گران بها هستند. تمامی تجربیات اعم از سئو موبایل، استفاده از ابزارها و… در زمانیکه صحبت از سئو سایت صحبت می کنیم باید در نظر گرفته شوند.

در این مقاله با مطرح کردن ۹ پیش بینی سئو سایت شما را با رویکردهای جدید گوگل آشنا خواهم کرد.

  1. بزرگترین تجربه رنک دهی در موتور جستجوی گوگل

الگوریتم های سئو حدودا به فاصله هر دو ماه به روز رسانی می شوند. این تغییرات باعث ایجاد نگرش های جدید در ابزارهای استفاده شده گوگل می شود.

اگر به تاریخچه این الگوریتم ها دقت کنید، این الگوریتم ها از ابتدا مانند Florida  ، Caffeine  و موارد جدیدتر مانند Panda، Penguin، Hummingbird و RankBrain  دائما در حال تغییر هستند.

بنابراین همان طور که از تاریخچه الگوریتم های گوگل مشخص است، الگوریتم جدیدتری در راه خواهد بود که بسیار رویکرد متفاوت تری نسبت به الگوریتم های دوره های قبل خواهد داشت.

AI و Machine Learning دو قدرت غیر قابل انکار در سال ۲۰۱۶ بودند. انتظار می رود الگوریتم های یادگیری ماشین ها همواره گسترش پیدا کنند، زیرا هم اکنون نیز می توان تاثیرات آن را در موتور جستجوی گوگل مشاهده کرد.

در صورتی که با الگوریتم RankBrain نا آشنا هستید نمودار ساده آن را در زیر ببینید:

  1. به همه مسائل و جزئیات توجه کنید

آیا به خاطر دارید درست چند ماه قبل از اینکه الگوریتم RankBrain گوگل توسط مقاله Bloomberg معرفی و اعلام شود، همه سئو کاران و کسانی که در این زمینه فعالیت داشتند تقریبا این مسئله را می دانستند؟ بنابراین به تمامی جزئیات، اخبار منتشر شده، مباحث داغ در فروم های مختلف، توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و … توجه نمایید.

دومین موردی که بررسی و پیش بینی می شود این است که همه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند تقریبا از زمان استقرار و شروع به کار الگوریتم های جدید مطلع هستند. پس دوستان عزیزم حتمااا همیشه اطلاعات خودتان را بروز نگه دارید.

RankBrain به مراتب دارای سیستم هوش مصنوعی قوی تر نسبت به پاندا و پنگوئن است و با قدرت پردازش بالاتری (تقریبا ۹۰ درصد) به نسبت دو الگوریتم دیگر ترافیک ها را بررسی می کند.

اما RankBrain هم مانند هر الگوریتم دیگری از شرکت گوگل در حال جابجایی می باشد و به زودی جای خود را به یک الگوریتم قدرتمندتر و دقیق تر می دهد. این چرخه هیچگاه متوقف نخواهد شد.

  1. گوگل در آینده، خصوصیات اسنیپت ها و لیست طبیعی (رنک طبیعی) را یکی خواهد کرد.

چرا گوگل تمامی اسنیپت های خود را یکپارچه نمی کند؟ شاید جواب این سوال را فقط مدیران این شرکت بدانند. اما در آینده ای نزدیک این شرکت اعلام کرده است که تمامی اسنیپت های خود را به صورت یکپارچه در خواهد آورد. این بدان معناست که اسنیپت ها در رتبه بندی سایت در گوگل جزو سیگنال های سایت محسوب می شوند و نقش پر رنگ تری در رنک دهی خواهند داشت.

  1. گوگل سایت های دارای موقعیت پایین را از بین می برد 

همان طور که می دانید گوگل به سایت های بی محتوا و بی کیفیت رنک بسیار پایینی می دهد و این مسئله باعث می شود آنها در انتهای لیست گوگل واقع شوند. در اصطلاح این سایت ها از بین می روند.

به طور قطع هر چه در این جستجوگر در رنک بالاتری قرار بگیرید میزان ترافیک و مشتریان احتمالی شما بیشتر خواهند شد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 01 فوریه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.