فاکس بلاگ

وجود ویدئو بر سئو سایت چه تاثیری دارد؟

وجود ویدئو بر سئو سایت چه تاثیری دارد؟وجود ویدئو بر سئو سایت چه تاثیری دارد؟

ما می دانیم اولین محتوایی که در زمینه اینترنت مورد استفاده قرار گرفت محتوای متنی است.در این مقاله به بررسی وجود ویدئو بر سئو سایت خواهیم پرداخت و جزئیاتی درباره وجود آن و تاثیرش بر سئو و بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت…

محتوای متنی علی رغم اینکه بخش اصلی اطلاعات را در دارد اما این اطلاعات ناقص بود. پس؛ بعد از محتوا تصاویر وارد محیط وب شدند. درباره تاثیر وجود تصویر بر سئو سایت در مقالات قبلی توضیحاتی جامع داده شده است و شما میتوانید به مطالعه آن بپردازید. اما پس از پیشرفت سریع اینترنت نیازی فراتر از تصاویر دیده شد. کاربران برای درک بهتر مطالب سایتها نیاز به توضیحاتی دقیق تر داشتند.

نیازی که با استفاده از ویدئو برطرف گردید. ویدئو یکی از مهمترین مواردی است که می تواند هر مقاله ای را کامل کند و رسایی آن نوشته را به بالاترین سطح افزایش دهد. به همین دلیل موتورهای جستجو و به خصوص موتور جستجوی گوگل اهمیتی ویژه به آن می دهند. پس تاثیر ویدئو بر سئو سایت را نمی توان انکار کرد. اگر از جمله کاربرانی هستید که می خواهید سئو و بهینه سازی سایت خود را بصورت تمام و کمال و بدون نقص انجام دهید به شما توصیه می کنیم حتما از ویدئو در سایت خود استفاده نمایید و پس از استفاده حتما متوجه تاثیرآن بر سئو خواهید شد.

بهترین حالتی که میتوان از ویدئو در سایت استفاده نمود حالتی است که کاربر وب سایت شما بتواند بصورت آنلاین اقدام به پخش ویدئو نماید. شما می توانید از طرق مختلف اقدام به بارگزاری ویدئو در سایت خود شوید که تشخیص بهترین نوع با توجه به طراحی سایت و سئوکار به عهده آنهاست.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 ژانویه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.