فاکس بلاگ

هزینه نگهداری سئو سایت

هزینه نگهداری سئو سایت

هزینه نگهداری سئو سایت به موارد مختلفی بستگی دارد که بایستی بلافاصله بعد از اتمام پروژه بهینه سازی سایت مورد توجه قرار بگیرد. در این مقاله توجه شما را به موارد تاثیر گذار در هزینه پشتیبانی سئو سایت جلب می کنیم.

همانطور که می دانید انجام سئو برای پروژه های مختلف هزینه های متفاوتی دارد. در واقع معیار قیمت سئو سایت ، عواملی از جمله نوع برنامه نویسی وبسایت و کلمه کلیدی مربوطه است. به همین ترتیب نگهداری سئو سایت نیز بسته به نوع برنامه نویسی سایت و کلمه کلیدی، برای هر سایتی با سایت دیگر تفاوت دارد. این تفاوت تحت تاثیر عوامل زیر ایجاد می شود.

برنامه نویسی سایت

برنامه نویسی سایت امروزه با زبان های مختلفی صورت می گیرد که از بهترین آن ها می توان به PHP و ASP اشاره کرد. در صورتی که زبان سایت منسوخ نباشد می توان در فرآیند سئو بسیار مثمر ثمر عمل کرد. اما اگر زبان سایت قدیمی باشد، نه تنها کار سئو کار را سخت می کند بلکه گوگل نیز به این دسته از زبان ها بهایی نمی دهد. گوگل سایت هایی را که با زبان های برنامه نویسی منسوخ نوشته شده باشند را معمولا در رتبه های پایین تری جای می دهد.

سیستم مدیریت محتوا یا CMS

سیستم مدیریت محتوا یا CMS فضایی است که صاحب سایت برای ایجاد مطلب، تغییرات در سایت، درج تصاویر یا غیره از آن استفاده می کند. جوملا و ورد پرس از جمله معروف ترین سی ام اس ها هستند. از آن جایی که CMS تغییراتی را در کدهای سایت ایجاد می کند و با هر بار آپدیت سایت دسته کدهایی را ایجاد می کنند، انتخاب نوع CMS برای سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد. البته بعضی از سایت ها پنل اختصاصی دارند، اما اگر نیاز به CMS داشتید دو مقاله “تنطیمات سئو جوملا” و “سئو وردپرس” را از دست ندهید.

هزینه نگهداری کلمه کلیدی

هزینه نگهداری کلمه کلیدی همچون هزینه سئو سایت اولیه باید مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر بررسی نوع برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا، کلمه کلیدی مورد نظر باید بنا بر رقابتی که در صفحه اول در میان رقبا وجود دارد، بررسی شود. اگر رقیبان شما بسیار پر فعالیت هستند هزینه نگهداری سئو سایت شما نیز بالاتر می رود. در این رابطه با ما همراه شوید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 03 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.