فاکس بلاگ

فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت چهارم : محتوای داغ

فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت چهارم : محتوای داغ

چند روز قبل سومین بخش از راهنمای جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را مورد بررسی قرار دادیم. در آن مبحث روی کیفیت محتوا و راهکارهایی که به شما کمک میکند گوگل را قانع کنید محتوایتان با ارزش است، تمرکز کردیم. امروز در ادامه روی بخش دیگری از محتوا یعنی تازگی و طراوت آن متمرکز میشویم.

محتوای داغ

اینکه صفحه وب شما چگونه منتشر شود سیگنالی از رنکینگ به شمار میرود. با این حال جستجوهای متنوع باعث میشود که طراوت و تازگی نیز لازم باشد. گوگل با جستجوی موارد زیر محتوا را از نظر تازگی بررسی میکند:

  • رویدادهای اخیر یا موضوعات داغ : هرچیزی که برای اولین بار در وب قرار گیرد و جستجوگران بخواهند سریعا به اطلاعات آن دست یابند. (مثلا حواشی که برای هنرمندان یا بازیکنان فوتبال رخ میدهد و یا اطلاع از الگوریتمهای جدید گوگل).
  • حوادثی که بصورت متناوب رخ میدهند : این ها مواردی هستند که بطور مکرر و در دوره های مشخص رخ میدهند مانند کنفرانس های سالانه یا انتخابات ریاست جمهوری. خیلی واضح است که شما در سال ۹۶ به دنبال اخبار انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ هستید نه انتخابات سال ۹۲!
  • به روز رسانی مکرر : این جستجوها برای یافتن اطلاعاتی هست که اغلب در حال تغییر هستند اما بطور منظم رخ نمیدهند. معمولا تغییرات دنیای فناوری یا محصولات در این دسته قرار میگیرند. بطور مثال ارائه مدل گوشی جدیدتر توسط کمپانی ها یا ارائه آپدیتی جدید از الگوریتم گوگل.

گوگل پس از این بررسی ها حوزه نفوذ خبر داغ را بررسی میکند که آیا نویسندگان و بلاگر ها همانند شبکه های اجتماعی، درگیر نوشتن در خصوص موضوع موردنظر شده اند یا خیر. بنابراین اگر مطالب خود را موافق فضای حاکم پیش ببرید یا بطور منظم آنها را بروز رسانی کنید، رتبه خود را ارتقا خواهید داد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 01 جولای 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.