فاکس بلاگ

فاکتورهای رنکینگ گوگل

فاکتورهای رنکینگ گوگل

مدتی پیش هفتمین بخش از آموزش جامع رنکینگ گوگل را ارائه کردیم که در خصوص سیگنالهای سایت محور مانند سرعت، رابط کاربری موبایلی، https و نشانه گذاری بود. این هفته در بخش هشتم نگاهی به لینک های داخلی می اندازیم.

لینکدهی داخلی

لینک داخلی چیست؟ خوب اگر روی چنین لینکی کلیک کنید به یکی از صفحات سایت خودتان می رسید. عملکرد لینک های داخلی بسیار مفید است. با استفاده از آنها شما میتوانید به سایتتان کمک کنید که قابلیت های بازخوردی خود در قبال کاربران و سطح کیفی بخش های مختلف خود را بالاتر ببرید.

    1. لینک های داخلی میتواند به کابران کمک کند تا چارچوب کاری سایت شما و بخش های موردنظر خود را به خوبی دریابند.
    2. لینک های داخلی کاربران را درون سایت شما نگه میدارد! خصوصا اگر محتوای لینک های داخلی بهم مرتبط باشند.
    3. اگر خاطرتان باشد در بسیاری از مقالات در خصوص اهمیت مدت زمان حضور کاربران در سایت صحبت کردیم، لینک داخلی باعث میشود که این زمان افزایش یابد، یعنی کاربر برای یک موضوع که در نتایج جستجو بوده است به سایت شما مراجعه میکند اما با استفاده از لینک داخلی چند مقاله دیگر را نیز مطالعه میکند و این یعنی بازدید بیشتر و زمان ماندگاری بیشتر. همچنین نرخ بونس (درصدی از کاربران که به محض ورود به سایت آن را ترک میکنند) شما را کاهش میدهد.

  1. لینک های داخلی به جستجوگر گوگل کمک زیادی می کنند که گوگل صفحات سایت شما را سریعتر ایندکس کند. ربات های گوگل که برای تعیین کیفیت محتوای شما به سایتتان وارد میشوند، راحتتر می توانند محتوای شما را راستی آزمایی کنند.
  2. موتورهای جستجو می بینند که بعضی از صفحات داخلی به کررات توسط شما در محتوایتان لینک شده اند لذا پی میبرند که آن محتوا قطعا حاوی مطالب مهمی هستند.
  3. لینکدهی داخلی به صفحه ای خاص باعث میشود که اعتباری خاص به آن داده شود.
  4. لینکدهی داخلی یکی از معدود روشهایی است که ما میتوانیم استفاده کنیم تا به گوگل و کاربران بگوییم فلان صفحه اهمیت زیادی دارد. در واقع با اینکار شما میتوانید پلی بین محتوای شناخته شده و معتبرتان با محتوایی که از نظر شما با ارزش است ولی به خوبی شناخته نشده است، ایجاد کنید. به عنوان مثال میتوانید یک لینک از پستی که کاملا مناسب است و بازدید ترافیکی خوبی از طرف کابران و موتورهای جستجو دارد را به مطلبی که درخصوص کسب و کار شما است لینک کنید.
  5. لینک های ناقص سیگنال های بدی به گوگل ارسال میکنند، چرا که سایت شما را ناقص یا در بهترین حالت غیر مربوط جلوه میدهند لذا نادیده گرفته میشوند.

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 ژوئن 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.