فاکس بلاگ

سئو چیست و چه کاربردی دارد ؟

سئو چیست و چه کاربردی دارد ؟

تمام مدیرانی که صاحب وب سایت هستند باید با مفهوم و کاربرد سئو آشنایی کامل داشته باشند البته اگر میخواهند از وب سایتشان در تجارت بهره ببرند .
سئو چیست و چه کاربردی دارد ؟ در بخش آموزش قسمتی راه اندازی شده است با نام “مقالات آموزشی سئو ” که میخواهم تمام اطلاعاتی که طی این چند ساله در زمینه Seo یاد گرفته ام را در این بخش قرار بدهم تا بقیه کاربران نیز از آن بتوانند استفاده کنند .
Seo به شما کمک می کند تا سایت یا وبلاگتان در نتایج اول موتورهای جستجو نمایش داده شود پس بد نیست بدانید که این علم در چه تاریخی پایه گذاری شده است .
علم سئو در اواسط دهه ۱۹۹۰ توسط سایتهای بزرگ شروع شد . الگوریتم و فاکتورهای نامعلومی که توسط مدیران این علم به کار گرفته شد در جهت ارزیابی و نمره دادن به وب سایتها که بعد از گذشت حداقل ۲ دهه هنوز نمی توان به صورت دقیق گفت که چه فاکتورهایی به صورت صد در صد بر روی رنکینگ یک وب سایت تاثیر دارند ولی با این حال از روی تجربه می توان به این نکات پی برد .

معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد. SEO یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند.طبق آمارهای رسمی ۹۱ درصد کاربران برای پیدا کردن یک وب سایت یا مقاله از طریق موتورهای جستجو به نتیجه میرسند که این درصد بسیار حائز اهمیت می باشد و مشخص می کند که سئو چقدر می تواند در رنکینگ سایت شما تاثیر بگذارد .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که رابطه سئو با رنکینگ چیست ؟ هر چه وب سایت شما در نتایج جستجو بهتر نمایش داده شود ، آمار بازدید سایت شما افزایش پیدا می کند که این بیشتر شدن آمار بازدید ، رنک وب سایت شما را در الکسا افزایش میدهد .

امیدوارم با توضیحاتی که داده ام با مفهوم کلی سئو آشنا شده باشید . در مقالات بعدی به ترتیب نکات کاربردی سئو را بررسی و هر کدام را در یک مقاله آموزش میدهم.

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 26 ژوئن 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.