فاکس بلاگ

سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو چیست؟ سئو (SEO) یا بهینه سازی سازی (Search Engine Optimization) یکی از فعالیت های زیر شاخه بازاریابی دیجیتال است که بر افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی(بدون پرداخت هزینه) در نتایج جستجوی گوگل تمرکز می کند.

سئو، مجموعه ای از دانش، تکنیک و مهارت است که منجر به افزایش رتبه سایت در گوگل، روانه شدن حجم بالایی از ترافیک و معروف شدن در موتورهای جستجو از جمله گوگل می شود. سئو سایت جنبه های فروانی دارد. از به کاربردن کلمات در صفحه سات گرفته تا فعالیت هایی که در فضای بیرون از سایت در محیط وب باید انجام شود. گاهی اوقات، سئو به سادگی قابل درک است به شرطی که مطمئن شوید که سایت متناسب با استانداردهای گوگل سازماندهی شده و گوگل آن را می فهمد!

سئو سایت تنها به ساخت سایت بر اساس روش هایی که گوگل می پسندد، مربوط نمی شود. بلکه اهمیت کاربران و مورد پسند بودن سایت از دید کاربران هم تاثیر بالایی دارد. در سئو سایت کمپانی، ما بر این اعتقادیم که کاربر اهمیت فراوانی دارد. اگر کاربر از مطالب ما رضایت داشته باشد مدت زیادی را در سایت ما خواهد ماند؛ دوباره به سایت ما باز خواهد گشت، کاربران دیگر را تشویق به استفاده از مطالب ما خواهد کرد و گاها به صورت وایرال مطالب ما را در شبکه های اجتماعی پخش خواهد کرد.
این مطلب برای بیان تمام جنبه های سئو (از جستجوی کلمه کلیدی برای سئو گرفته که ترافیک بالایی را برای سایت می آورد تا طراحی سایت گوگل فرندلی و درج بک لینک) تهیه شده است.

دلیل استفاده از سئو چیست؟

دلیل استفاده از سئو حجم بالایی از کاربرانی هستند که از گوگل به سمت سایت ها روانه می شوند. با توجه به حرکتی که جهان به سمت اینترنت و دیجیتالی شدن دارد، درصد بالایی از افراد از اینترنت و جستجوی گوگل برای یافتن خدمات مورد نیازشان استفاده می کنند. اگرچه شبکه های اجتماهی هم قدرت وسیعی برای جذب کاربر دارند، اما گوگل ابزار اولیه کاربران بسیاری از کشورهای جهان برای جستجو است. بنابراین بسیار عاقلانه است که صاحبان سایت ها در وبسایتشان به معرفی خود ، محصولات و اطلاعاتشان بپردازند و سایت خود را برای گوگل، بهینه سازی کنند.

چرا سایت باید سئو شود؟

موتور جستجوی گوگل بسیار هوشمند است، ولی با این حال نیاز به کمک دارد. گوگل یوسته در حال رشد و توسعه است و با الگوریتم ها و تکنیک های جدیدش، به جستجوی عمیق وب سایت ها می پردازد. پس از آن تمام ازلاعات جمع آوری کرده را در دایرکتوری هایش ثبت می کند و هنگام جستجو، بهترین نتیجه را به کاربر برمی گرداند. در این میان حساسیت های فراوانی برای گوگل وجود دارد که باید با آن ها آشنا شویم. بهینه سازی صحیح سایت می تواند هزاران بازدید کننده واقعی را به سایت بیاورد. برعکس بهینه سازی نکردن یا اشتباه بهینه کردن می تواند سایت را در عمق نتایج جستجوی گوگل که هیچ بازدیدی از آن نمی شود پنهان کند. علاوه بر اینکه سئو کمک می کند محتوای سایت در گوگل در دسترس باشد، بلکه به بهبود رنکینگ و بالا رفتن رتبه سایت در تمامی کلمات مرتبط کمک می کند. اینترنت محیطی شدیدا رقابتی است. وب سایت هایی که سئو می شوند یک مزیت بزرگ در دریافت بیشترین درصد از کاربران را دارند.

چگونه سایتم را سئو کنم؟

چگونه سایتم را سئو کنم؟ این سوالی است که بیشتر افراد از خود یا از کارشناسان سئو می کنند. دنیای سئو پیچیده است، اما بسیاری از افراد می توانند به راحتی اصول اولیه آن را فرا گیرند. اما باید دانست که حتی دانستن اطلاعات اولیه سئو می تواند تفاوت بزرگی را برای وب سایت فرد به وجود بیاورد. آموزش سئو در وب سایت این مجموعه در دسترس است که شما می توانید به طور رایگان از آن استفاده نمایید. فراگیری دانش سئو همراه با تمرین و تجربه، می تواند بسیار موثر عمل کند. هر فرد، بسته به زمان، علاقه، تلاش و پشتکار می تواند سایتش را سئو کند اما شرکتی که کار سئو انجام می دهد، کمی متفاوت تر عمل می کند. سئو سایت کمپانی به صورت ویژه و اختصاصی روی پروژه ها زوم می کند، در حالی که افراد معمولی یک رویکرد کلی از سئو دارند. این مجموعه، به دلیل تجربه و درک بالای مفاهیم اصلی سئو، بسیار مثمر ثمر تر عمل می کند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 05 ژوئن 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.