فاکس بلاگ

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

رپورتاژ آگهی (Advertorial) چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ ویژگی های رپورتاژ خوب چیست و چه سایت هایی برای این کار مناسبند؟ ما به شما می گوییم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی نوعی متن برای معرفی خدمات و محصولات یا شرح نوعی فعالیت است. هدف این متن تبلیغات است اما باید به گونه ای بیان شود که خواننده متوجه این موضوع نشود. به عبارتی، یکسری از وبسایت های معروف و پربازدید، متنی را از طرف شما برای تبلیغ کار شما منتشر می کنند. این مطلب را می توانید خودتان یا دیگری بنویسد. تبلیغ شما نیز از طریق لینک هایی که داخل متنتان می گذارید انجام می شود و یا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی با سئو استفاده می شود. صاحب وب سایت برای این کار هزینه ای را از شما دریافت می کند. این هزینه بسته به معروفیت سایت، میزان بازدید، رتبه الکسا و اعتباری که سایت نزد گوگل دارد تعیین می شود. اما چه وب سایت هایی برای درج رپورتاژ آگهی مناسب هستند؟ موارد زیر را دنیال کنید. در هر کدام از موارد که نیاز به دانستن بیشتری داشتید، مطالب تکمیلی تر را در مقاله “بک لینک رایگان” مطالعه بفرمایید.

ویژگی سایت های مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

سایتی که برای درج رپورتاژ آگهی انتخاب می شود باید از هر جهت مناسب باشد تا هم هزینه اضافه نپردازید و هم اعتبار سایتتان را از بین نبرید. هدف رپورتاژ آگهی گرفتن بک لینک است. به همین علت سایت مبدا اهمیت زیادی دارد. برای انتخاب سایت مبدا به لینک دهنده در رپورتاژ، خصوصیات زیر را در نظر بگیرد. در نظر گرفتن این موارد در هنگام گرفتن رپرتاژ آگهی تا حد زیادی باعث جلوگیری از پنالتی شدن سایت در گوگل می شود.

۱٫ اسپم نبودن سایت
۲٫ محلی بودن سایت
۳٫ داشتن آتوریتی بالا (مطلب “آتوریتی چیست؟” را بخوانید.)
۴٫ داشتن بازدید بالا (در وبسایت www.alexa.com/siteinfo میزان الکسا و بازدید هر سایت را می توانید ببینید.)
۵٫ ارتباط وبسایت با سایت شما

تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو سایت

از آنجایی که رپورتاژها معمولا در وبسایت های خوب و معتبری انجام می شود، تاثیر خوبی بر سئو سایت شاهد خواهیم بود. هرچه سرعت ایندکس شدن وبسایت خبری بیشتر باشد، رپورتاژ سریع تر ایندکس می شود و لینک سایت شما زودتر مورد کرال قرار می گیرد. این لینک ها که در دل مطالب علمی درج می شوند، بهترین نوع بک لینک ها به حساب می ایند. اگر وبسایتی که به شما رپورتاژ می دهد، در حوزه سایت خودتان باشد، این تاثیر چند برابر می شود. سایت های خبری معمولا رنکینگ و دامین آتوریتی بالایی دارند و از این رو بهترین گزینه برای انتشار رپورتاژ هستند و سئو سایت را بهبود می بخشند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 25 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.