فاکس بلاگ

روشهای صحیح دریافت بک لینک

روشهای صحیح دریافت بک لینک

با واژه بک لینک در سئو حتما آشنا هستید ؟ اکر می خواهید قبل از شروع خواندن این مقاله کمی در مورد بک لینک اطلاعات کسب کنید بهتر است این مقاله را ابتدا بررسی کنید . “بک لینک چیست و چه تاثیری در سئو دارد ؟”بک لینک به ارتباطی گفته می شود که از طریق یک صفحه از یک سایت به سایت شما برقرار می شود و اینکار در روند و بیشتر شدن آمار بازدید شما تاثیری ندارد و فقط می تواند باعث بهبود رنکینگ شما در طولانی مدت شود .همانطور که از واژه بک لینک یا Backlink مشخص است، بک لینکها در واقع لینکهای بازگشتی می باشند که از سایر وب سایتها به صفحه اصلی یا صفحات داخلی وب سایت شما داده می شوند. سایتهای زیادی برای انجام اینکار در اینترنت وجود دارد که به صورت رایگان یا پولی اینکار را انجام میدهند . در ادامه به یکسری نکات اشاره میکنم که با انجام آنها می توانید از راه صحیح بک لینک رایگان دریافت کنید .

 ۱٫ بین محتوای وب سایت لینک ایجاد کنید و سعی کنید بازدید گننده بعد از خواندن یک مطلب به مقالات دیگر سری بزند . اینکار باعث می شود بازدید کننده سایت شما را به عنوان یک منبع مفید تلقی کرده و در صورت داشتن وبلاگ یا وب سایت ، لینک شما را در قسمتی از سایتش قرار بدهد .

۲٫ مطالب با کیفیت بالا و با محتوای غنی ایجاد کنید . به دنبال مطالبی بگردید که سایتهای دیگر از آن استفاده نکرده اند و مخاطبان یونیک به وب سایت شما وارد کنند .نوشتن مطالب کپی برداری شده فقط Bounce Rate شما را افزایش میدهد و هیچ چیزی به غیر از بازدید کننده لحظه ای ندارد . اما یک مقاله تخصصی کامل باعث می شود لینک شما در سایتهای دیگر به عنوان کارشناس یا متخصص قرار بگیرد .

۳٫ تاثیر شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید . به صورت مداوم در شبکه های مجازی فعالیت داشته باشید و محتوای وب سایتتان را به اشتراک بگذارید . دنیایی از کاربران در این شبکه ها در حال وبگردی هستند و اگر محتوای خوبی پیدا کنند حتما صفحه را لایک و پست ارسالی را Share می کنند .

۴٫ در صورتیکه وقت دارید در انجمن هایی که به نوع فعالیت شغل شما مرتبط است ، ثبت نام کنید و پاسخ کاربران را بدهید . طبق قوانین انجمن مدیران باید دائم به پروفایلشان سر بزنند و پاسخ مشکلات کاربران دیگر را بدهند تا اجازه درج تبلیغات و لینک وب سایت به مدیر داده شود .

۵٫ از وب سایتهای رایگان برای گرفتن بک لینک استفاده کنید  .

۶٫ در پایان هر آموزش از کاربران و بازدید کنندگان بخواهید در صورت مفید بودن ، مطالب شما را به اشتراک بگذارند .

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 01 ژوئن 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.