فاکس بلاگ

روشهایی برای سئو در کسب و کارهای کوچک

 روشهایی برای سئو در کسب و کارهای کوچک

در مقالات قبلی که در وب۲۴ منتشر شده، ذکر کرده ایم که قوانین و الگوریتم های پیچیده سئو مدام در حال تغییر است و صاحبان وب سایت و مدیران بهینه سازی وب سایت ها به شدت درگیر این موضوع هستند. تکنولوژی و آی تی در تعریف خود دارد که امروز با فردایش فرق میکند و داستان عجیبی نیست و این ما هستیم که خود را باید به روز نگه داریم..
در این مقاله میخواهیم راهکارهایی ارائه دهیم که به عنوان فرایند های اولیه میتوانید آن را جدی بگیرید و در کار خود لحاظ کنید به این ترتیب کمی از شدت نگرانی های خود کاهش میدهید.، میخواهیم در مورد روش های سئو برای مشاغل کوچک ارائه دهیم لطفا همراه ما باشید امید داریم که این مطلب بتواند مسمر ثمر قرار بگیرد.

 

۱- سئو داخلی را مورد بررسی قرار دهید

در قدم اول باید سایت و چهارچوب داخلی آن را مورد بازبینی قرار دهید تگ های صفحه و سرعت لودینگ سایت و .. عناصر مهم و تاثیرگذاری هستند. اگر خودتان توانایی و دانش این امر را ندارید از کارشناسان فنی کمک بگیرید. سئو داخلی شامل ساختار صفحات و نحوه ارتباط آنها، نحوه کدنویسی سایت و خروجی قالب، نحوه نمایش سایت در موبایل و تبلت، سرعت لود صفحات، آدرس دهی صفحات اینترنتی، محتوای صفحه و… می شود.

۲- محتوای وب سایت را فراموش نکنید

اولین چیزی که مخاطب را به سایت شما میکشد محتوای جدید و نوآورانه است لطفا این موضوع را فراموش نکنید و در رابطه با کسب و کارتان محتواهای خلاقانه بسازید و آن را در سایت قرار دهید و سعی کنید مطالب به روز باشد اگر مطلبی به روز نباشد قطعا نه برای موتورهای جستجو جذابیت دارد نه مخاطب و از اعتبار سایت شما میکاهد.

۳- شبکه های مجازی و توسعه برند
در شبکه های مجازی فضایی بسیار خوب مهیا است تا بتوانید خود نمایی کنید و معمولا کسب و کارهای کوچک میتوانند در این امر بسیار جدی ظاهر شوند چون هزینه های هنگفت تبلیغات را ندارد و به نسبت هزینه های سرسام آور میتوان معقولانه روی شبکه های مجازی و اجتماعی سرمایه گذاری کرد.و شما میتوانید از این طریق افراد را ازروی لینک به سایت خودتان هدایت کنید .این کار بایستی سازماندهی شده و طبیعی باشد تا به سئو کمک کند.

۴- لینک‌های ورودی را نخرید

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به دنبال خرید لینک های ورودی هستند اما غافل از آنکه اگر محتوا و صفحات فرود به درستی طراحی نشود نمیتواند تاثیر در مخاطب بگذارد و وقتی با لینک امرانه وارد سایت شود مخاطب ارزش کار را میسنجد و ممکن است به راحتی از آن خارج شود. سعی کنید کاری کنید که دیگران اینک صفحات شما را ارزشمند بدانند و ان را دست به دست و به صورت شبکه ایی منتشر کنند.این امر سبب اعتبار میشود.کاری که میتوانید بکنید این است که با کارهای همتراز خود تعامل کنید و لینک ها را تبادل کنید. حقۀ این کار مبادله لینک است. اشخاصی که ارزش این کار را دارند را پیدا کنید و به آنها پیشنهاد تبادل لینک بدهید.

۵- ارسال ایمیل های انبوه

کسب و کارهای کوچک به هر دری میزنند تا برند خود را در فضای آنلاین منتشر کنند و خب طبیعتا راه های ارزان قیمت را هم تست خواهند کرد در این بین ارسال ایمیل‌های انبوه با هزینه پایین برای لینک‌دهی‌های فراوان می‌تواند بسیار وسوسه انگیز است.و اگر قوانین عمومی ارسال ایمیل انبوه را رعایت کنید میتوانید از این طریق هم اقدام به ورود مخاطب از طریق ایمیل داشته باشید.

۶- حدالمقدور خود را به روز نگه دارید

به شما پیشنهاد میکنم که هم در رابطه با سئو و بهینه سازی سایتتان خود را به روز نگه دارید هم اینکه گزارش ها و بازخورد ها را به صورت ماهانه از روی وب سایت خود دریافت کنید این کار به شما کمک میکند تا متوجه باشید کدام روش میتوانید موثر تر باشید و بازخرد بهتری را برای شما به ارمغان آورده است روی کلمات کلیدی خود تمرکز کنید و واقعا خود را ملزم کنید که بهینه سازی سایت را جدی بگیرید اینکه شما آدرسی در فلان جا داشته باشید تمام کار نیست مردم چطور میتوانند آن آدرس را پیدا کنند؟ باید به آن ها کمک کنید تا شما را راحت تر پیدا کنند.صاحبان کسب‌وکارهای کوچک مشغله‌های زیادی دارند اما این دلیلی برای توجه نکردن به فعالیت‌های مشاور سئو آنها نیست.

۷-ساخت بلاگ

رای کسب و کارهای و مشاغل مختلف روی وب سایت ها ساخت وبلاگ عملی ضروری است و میتواند مکمل خوبی باشد البته واقعا فرقی ندارد کسب و کار شما کووچک باشد یا بزرگ مهم این است که به روزرسانی شما توسط آن قسمت صورت میگیرد فرض کنید شما صفحاتی دارید که که به معرفی محصولات و درباره شرکت و تماس با ما و .. است که کلا محدود به تعدادی صفحه است شما چقدر میتوانید صفحه درباره ما را به روز رسانی کنید و چگونه میتوانید مطلب جدید قار دهید اگر یک وبلاگ داشته باشید میتوانید به راحتی در آن مطلب جدید قرار دهید و هر روز زمانی را به آن اختصاص دهید و مرتبط با کسب و کارتان در آن مطلب قرار دهید.

امیدواریم که با رعایت موارد فوق بتوانید سئو کسب و کار کوچک خود را توسعه دهید و رتبه بهتری در گوگل کسب نمایید. کارشناسان وب۲۴ همواره با ارائه محتوای مفید آموزشی در زمینه سئو در تلاش هستند تا بتوانند سطح دانش جامعه نسبت به سئو را ارتقا دهند. برای دنبال کردن مطالب آموزشی در زمینه سئو، می توانید شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید و یا مقالات ما در این زمینه را مطالعه کنید.

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 02 ژانویه 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.