فاکس بلاگ

تلویزیون ورزشی وردپرس

SportPress-TV

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی ماندگار وب

ببخشید که چند وقتی نتونستم پست بذارم ولی حالا با دست پر خدمتتون رسیدم.

امروز قصد دارم یک افزونه ورزشی بسیار جالب رو براتون معرفی کنم که مطمئنم خیلی به کارتون میاد و امیدوارم بخوبی بتونم این افزونه رو خدمتتون معرفی کنم.

نام این افزونه هست SportsPress TV که در ادامه بیشتر معرفیش خواهیم کرد.

این یکی از افزونه های مفیدی بود که در زمینه ورزشی دیده بودم بدلیل اینکه هزاران شبکه ورزشی رو بدون هیچ محدودیتی بصورت رایگان پشتیبانی میکنه و شما میتونید در ویجت یا همون ابزارک ها ، اون رو به امکانات سایتتون اضافه کنید.

کار با این افزونه بسیار ساده هست و به راحتی میتونید اون رو تنظیم کنید.

پس از نصب و فعال سازی یک گزینه با نام SportPress TV به بخش تنظیمات اضافه میشه . پس از وزود به بخش تنظیمات افزونه ، میتونید اون رو تنظیم کنید که در ادامه بهتون این بخش هارو معرفی میکنم؛

Region : انتخاب منطقه مورد نظرتون ( این افزونه تا این لحظه از ۶ کشور پشتیبانی میکنه : فرانسه ، آلمان ،ایتالیا ، اسپانیا ، انگلستان و آمریکا )

Default channel : انتخاب کانال تلویزیونی پیشفرض ( پس از انتخاب منطقه مورد نظر در بالا ، میتونید در این بخش یکی از کانال های ورزشی اون کشور رو انتخاب کنید تا هنگامی که کاربر وارد سایت شما شد اون کانال براش بصورت پیشفرض نمایش داده بشه.)

Play size : سایز بخش کننده ( دارای ۴ گزینه Small , Medium , Large و Full width میباشد که میتونید یکی از سایز هارو به دلخواه انتخاب کنید. )

حالا میتونید برید به بخش ابزارک ها و Sportpress Tv رو به یکی از ویجت های فعال سایتتون اضافه کنید.

بوسیله این افزونه میتونید یک وب سایت ورزشی حرفه ای برای کاربران خود ایجاد کنید و اقدامی جهت سرگرم شدن آن ها برداشته باشید.

این افزونه بصورت کاملاً رایگان به کاربران وردپرس عرضه میگردد و قادر است هزاران شبکه تلویزیونی ورزشی با زبان های مختلف را بصورت آنلاین برای شما بخش نماید.

در انتها بگم که این افزونه رو هنگامی که تست کردم کیفیتش و سرعتش باور کردنی نبود.

امیدوارم از این افزونه بهره کافی رو برده باشید.

لینک دانلود

موفق و پیروز باشید.
منبع:ماندگار وب

  •      
  • رضا ایرانی
  • 26 فوریه 2015
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.