فاکس بلاگ

تاثیر وب دایرکتوری بر روی سئو وب سایت

تاثیر وب دایرکتوری بر روی سئو وب سایت

هیچ وب سایتی وجود ندارد که بدون رعایت کردن اصول و قوانین سئو به نتیجه رسیده باشد .SEO ترکیبی از کارهایی می باشد که باعث می شود یک وب سایت با رعایت کردن آن زودتر به نتیجه مطلوب برسد . یکی از زیر مجموعه های این کلمه جاودویی ثبت سایت در دایرکتوری می باشد . دایرکتوری چیست و چه ارتباطی به سئو یک وب سایت دارد ؟ همانطور که از نام دایرکتوری مشخص است محل ذخیره یکسری از اطلاعات می باشد . بانک اطلاعاتی قابل دسترس در مورد موضوعی خاص و منحصر به فرد یا عمومی  .

دایرکتوری : فهرست اینترنتی که به آن اصطلاحا دایرکتوری می گویند نیز یکی دیگر از ابزار های رساندن مخاطبین به وب سایتهای مفید هستند. تفاوت آنها با موتورهای جستجو در این است که این فهرستها بوسیله افراد تهیه میشوند نه توسط ربات یا به صورت خودکار.کافیست وارد وب سایتهایی که برای انجام اینکار طراحی و بهینه شده اند شوید و وب سایت خودتان را در دسته بندی مربوط به فعالیتی که انجام میدهید ثبت کنید .

با توجه به این توضیحات آیا ثبت سایت در دایرکتوری تاثیر مثبت بر روی سئو دارد ؟ اگر انتخاب های مناسبی داشته باشید با توجه به زمان و هزینه مصرفی، ثبت در وب دایرکتوری روش خوبی برای کسب بک لینک خواهد بود. دایرکتوری های بزرگ و معتبر مانند Yahoo و DMOZ همچنان تاثیر بالایی بر سئو سایت شما خواهند داشت. این بک لینک ها با اهمیت هستند زیرا کسب آنها کار ساده ای نیست و سایت لینک دهنده به شما بازدیدکننده و اعتبار زیادی دارد.بعضی از وب دایرکتوری ها در زمینه مشخصی فعالیت میکنند و از این نظر تاثیر بیشتری بر ارزش بک لینک شما خواهند داشت. سایت های عمومی تر نیز باید دسته بندی مشخصی داشته باشند و سایت شما در دسته مناسبی ثبت شود.

باید به این نکته دقت داشته باشید که ثبت در وب دایرکتوری تنها به قصد کسب بک لینک و پیج رنک انجام نمیگیرد. اگر امکان ثبت لینک خود در یک سایت پربازدید ولی با لینک نوفالو را دارید حتما از آن استفاده کنید. بطور حتم ثبت لینک فالو ارزش بیشتری برای شما خواهد داشت.
سایت هایی که نوفالو نیستند ولی تبلیغات و لینک های خروجی زیادی در صفحات خود قرار داده اند انتخاب مناسبی برای ثبت نخواهند بود زیرا فرق زیادی با نوفالو نخواهند داشت. (کد نوفالو (nofollow) به موتورهای جستجو نشان میدهد که نباید به دنبال این لینک بروند. در واقع شما با استفاده از کد نوفالو (nofollow) به موتورهای جستجو خبر میدهید که این لینک نباید در محاسبه پیج رنک شما وارد شود ولی با این کار همچنان اجازه ایندکس این صفحات را به موتورهای جستجو میدهید.)

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 02 ژوئن 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.