فاکس بلاگ

به چه دلیل نیاز است که محتوا را بروزرسانی کنیم؟

به چه دلیل نیاز است که محتوا را بروزرسانی کنیم؟

مهم ترین و اساسی ترین فاکتور سئو محتوای سایت است. به همین دلیل باید برای سایت خود محتوای ارزشمند تولید کنیم و انتشار دهیم. اما از طرفی دیگر نیز بازنشر و به روز رسانی محتوا نیز بسیار مهم است. در واقع شاید مهم تر از تولید محتوای جدید!برای این که اهمیت بروز رسانی محتوا را درک کنید، به این ۵ دلیل توجه کنید…

به روز رسانی مطالب قدیمی به افزایش ترافیک سایت کمک می کند

اگر کاربری از طریق موتور جستجوی گوگل به مقاله سایت شما وارد شود اما محتوای شما به روز نشده باشد، باعث می شود که تصویر بدی از برند شما در ذهن او باقی بماند و تصور کند که دیگر محتویات سایت تان نیز قدیمی و بی ارزش هستند. با این تصوری که در ذهن کاربر به وجود خواهد آمد، سایت شما به صورت تدریجی ترافیک خود را از دست می دهد. محتوای همیشه سبز کمک می کند که علاوه بر حفظ ترافیک موجود، ترافیک مرتبط بیشتری را بدست بیاورید و تصویر بهتری از برند خود به مخاطبان ارائه دهید. در واقع به روز رسانی محتوا به صورت مستمر این پیام را به کاربر می دهد که شما همواره به تغییر و تحولات صنعت خود اهمیت داده و مطالب به روزی را منتشر می کنید.

به دست آوردن رتبه برای محتوا در صفحه اول نتایج جست و جو

تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۹۱ درصد کاربران، تنها صفحه اول نتایج جستجو را بررسی می کنند و به دیگر صفحات مراجعه نخواهند کرد. کاملا مشخص است محتوایی که در صفحه اول نتایج جستجو حضور ندارد ترافیک بسیار زیادی را از دست می دهد. تقریبا می توان گفت ترافیک ورودی نزدیک به صفر خواهد بود. اما اگر شما محتوای خود را همیشه سبز نگه بدارید، شانس بیشتری دارید که به نتایج صفحه اول جستجو راه پیدا کنید، زیرا محتوای همیشه سبز یکی از سیگنال های رده بندی گوگل است.

تعدادی از پست ها باید به صورت مستمر به روز شوند

اگر شما پست هایی در رابطه با موضوعاتی که به صورت متوالی به روز می شوند را منتشر می کنید، باید به این موضوع توجه کنید که این پست ها همگام با تغییرات باید به صورت متوالی بروز شده و بازنشر شوند. به عنوان مثال پست هایی را در رابطه با نحوه بازاریابی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اید، بدون تردید این موضوع به صورت متوالی دچار تغییر و تحول می شود. بنابراین باید شما مقالات مرتبط با این موضوع را به صورت متوالی به روز کنید تا مخاطبان خود را از دست ندهید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 فوریه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.