فاکس بلاگ

انتقال سایت به یک دامنه جدید

افزونه نمایش رتبه الکسا

همونطور که قبلا هم قولش را داده بودیم، سایت ما وارد فاز جدیدی از فعالیتش در زمینه سئو شده و در یک بخش اون، به کمک دوستان شروع به طراحی و توسعه افزونه هایی شده که البته خیلی از اونها ابتدایی و بسیار ساده هستند ولی استفاده از اونها در سایت نیاز هست.

اولین افزونه ای که برای شما آماده شده، افزونه نمایش رتبه الکسا هست که کار با اون بسیار راحت هست و در دو مرحله انجام میشه:

۱٫ نصب افزونه

۲٫ قرار دادن ابزارک اون در هر قسمتی که میخواهید

 

دلیل آماده کردن این افزونه سئو و به نوعی معرفی اون برای استفاده، اینکه همونطور که خیلی جاها شنیدید، الکسا زمانیکه ویجت های نمایش رتبش، تولبارهاش و به نوعی کدهای جاوا اسکریپتش در صفحه بازدید شده قرار داشته باشه، دقیقتر و سریعتر بازدید را شمارش میکنه و این امر خیلی به بهوبد رتبه الکسا کمک میکنه. شما میتونید این افزونه در در تمام سایت های وردپریسیتون نصب کنید بدون اینکه نیاز به تغییر و تنظیمی داشته باشه و ویجت الکسا هم در مناسبترین سایزش در سایتتون نمایش داده میشه و کمک میکنه که بازدید های سایتتون در الکسا بهتر شمرده بشه.

در ضمن اگه سایت وردپرسی ندارید، ویجت الکسا را از این قسمت برای سایتتون ایجاد کنید و کدش را در سایتتون قرار بدید.

البته توجه کنید که حتی اگه این مسئله صحت هم نداشته باشه و قرار دادن ویجت های الکسا هیچ تاثیری هم نداشته باشه، باز هم شما چیزی را از دست ندادید ولی اگه صحت داشته باشه چی؟!؟

  •      
  • رضا ایرانی
  • 02 اکتبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.