فاکس بلاگ

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا از طریق اسکریپت (بررسی)

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا از طریق اسکریپت (بررسی)

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا از طریق اسکریپت ، ادعایی که توسط یکسری سایت در دنیای مجازی از طریق تبلیغات همچنین خرید بازدید کننده انجام می شود . بنده یک ماه به صورت تستی یکی از این وب سایتها را به صورت کاملا دقیق همراه با جزییات بررسی کرده ام و قصد دارم نتیجه را در این بخش برای کاربرانی که می خواهند به صورت آنلاین و از طریق اسکریپت رنکینگ سایت یا وبلاگشان را افزایش بدهند ، اعلام کنم . چطور می شود روزانه یک تعداد بازدید کننده برای سایت یا وبلاگتان بخرید و به فروش بیشتر ، درآمد بالاتر ، بازدید کننده واقعی برسید ؟ آیا چنین کاری امکان پذیر است ؟ با من همراه باشید و ادامه مقاله را بخوانید .

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا از طریق اسکریپت

بهتر است همیشه قبل از استفاده از هر چیزی در مورد آن کمی تحقیق کنیم . این موضوع را بارها در مقالات مختلف مطرح کرده ام و به کاربران پیشنهاد داده ام قبل از پرداخت وجه کمی تحقیق کنند . چطور می شود بازدید کننده را از طریق اسکریپت به یک سایت واقعی منتقل کرد و رنکینگ را کاهش داد ؟ افزایش بازدید غیر واقعی چطور می تواند درآمد یک سایت را افزایش بدهد ؟ اگر مقدار بازدید خریداری شده بعد از پایان بودجه قطع شود چه اتفاقی می افتد ؟ در ادامه به پرسش های مطرح شده پاسخ خواهم داد .

به طور کلی سایت هایی که از طریق اسکریپت به صورت اتوماتیک در یک بازه زمانی خاص و بسته به هزینه ای که کاربر پرداخت کرده است ، بازدید کننده را به سایت مقصد منتقل می کنند هیچ فایده ای ، بله درست متوجه شدید هیچ فایده ای در رنکینگ و بهبود رتبه سئو ندارند و فقط اینکار به افزایش درآمد سایت هایی ارائه دهنده سرویس کمک می کند زیرا کاربران برای یک بازه زمانی محدود مقداد هزینه مشخص شده را پرداخت و بعد از اینکه نتیجه نمی گیرند از سایت خارج می شوند .

———————————————————————————–
این مقاله را از دست ندهید :مقالات آموزشی سئو SEO
————————————————————————————

چطور می توان این ادعا را ثابت کرد ؟ هر مدیر وب سایتی از بهبود رتبه الکسا قصد درآمد دارد وگرنه رنکینگ خوب چه فایده ای می تواند داشته باشد ؟ افزایش بازدید از طریق اسکریپت کاملا به صورت غیر واقعی و اتوماتیک توسط کد اجرا می شود نه بازدید کننده واقعی . همین موضوع باعث می شود شما هیچ افزایش درآمدی نداشته باشید . وقتی وب سایت شما دارای محتوای مفیدی نباشد چه اتفاقی میافتد ؟  بازدید کننده باید از کدام قسمت وب سایت شما دیدن کند ؟ اسکریپت با توجه به تعداد کاربران ثبت شده بازدید کننده ها را از طریق شناسه IP به سایت مقصد هدایت می کند .

اینکار برای وب سایتهایی که تازه شروع به کار کرده اند می تواند مفید باشد البته بهترین راه نیست ولی برای وبمستر هایی که تخصصی در زمینه فروش محصول و تولید محتوا ندارند می تواند یک گزینه معمولی به حساب بیاید . شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا از کلمه “معمولی” استفاده کرده ام ؟ افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا از طریق اسکریپت فقط خالی کردن جیب کاربران در نتیجه افزایش در آمد افرادی می باشد که از این روش پول بدست می آورند . گزینه خوب و عالی برای روشهای مورد استفاده قرار می گیرد که موقتی نباشد . مثلا تولید یک مقاله خوب که در بازه های زمانی مختلف بازدید کننده واقعی را به سایت شما هدایت می کند یا معرفی یک محصول یا سرویس جدید .

———————————————————————————–
این مقاله را از دست ندهید :آیا محتوای تازه برای گوگل مهم می باشد ؟
————————————————————————————

همیشه برای پرداخت هزینه به شرکت های تبلیغاتی و بهبود رتبه الکسا از طریق روشهای مختلف ، این سوال را از خودتان و شرکت مقابل بپرسید که با پرداخت هزینه چه چیزی بدست می آورم ؟ اگر قرار باشد هزینه کنید و در مقابل چیزی بدست نیاورید که ورشکست خواهید شد . بهبود رتبه سایتی که با قطع شدن مقدار بازدید کاهش پیدا می کند چه سودی برای وبمستر خواهد داشت ؟ کاهش رتبه الکسا از طریق این روش کاملا خطرناک و محدود به یک بازه خاص است که اگر شارژ شما تمام شود رتبه افزایش پیدا کرده و در مقابل شما فقط پولتان را از دست داده اید .

خیلی ساده می توان این موضوع را درک کرد . شما بواسطه مقدار بازدید مشخصی که میخرید ، رتبه سایتتان کاهش پیدا می کند . رتبه سایتی که از طریق بازدید کننده غیر واقعی بدست آمده است ! چه سودی این روش دارد ؟

راه حل چیست ؟ بهترین گزینه تولید محتواست . نزدیک به ۳۰۰ مولفه وجود دارد که می توانید به بهبود رتبه الکسا از طریق کاملا درست و اصولی کمک کند که بهترین آن تولید محتواست . همانطور که بارها در ویدئوهای مختلف مدیران ارشد گوگل و سایت هایی تخصصی سئو به این مهم اشاره کرده اند که “محتوا پادشاه است”

اما در همین ابتدا شاید این سوال برای شما مطرح شود که خوب نسبت به کاری که برای آن وب سایت راه اندازی کرده اید شما اصلا محتوایی ندارید که بخواهید آن را تولید کنید . منظورم از تولید محتوا ایجاد مقالات تخصصی در چهار چوب کاری خودتان می باشد . یکبار دیگر تکرار می کنم در چهار چوب تخصصی خودتان .

اگر نمی توانید مقاله (تولید محتوا) ایجاد کنید باید از تبلیغات استفاده کنید که به مراتب هزینه بالاتری دارد . تبلیغات می تواند بازدید کننده واقعی به سایت شما بیاورد و برند را به کاربران معرفی کند. با استفاده از این روش می توانید به افزایش فروش در نتیجه بهبود رتبه سایت کمک کنید .

 

 

  •      
  • رضا ایرانی
  • 15 اکتبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.