فاکس بلاگ

افزایش بازدید سایت در سئو چگونه است؟

افزایش بازدید سایت در سئو چگونه است؟

با کمک ترفند های افزایش بازدید سایت در سئو که در این مقاله به شما می گوییم، در جهت افزایش بازدید و رودی سایت و کاهش رتبه الکسا حرکت کنید.

در بحث سئو سایت، جذب بازدید هدف اولیه بازاریابی و فروش است. بنابراین برای اینکه بتوانید فروش خوبی داشته باشید باید سایت خود را به نحوی سئو کنید که بتوانید بازدیدهای جدید بگیرید. کاهش رتبه الکسا و تاثیر آن روی سئو سایت برای همه وبمستران اهمیت زیادی دارد. به همین منظور، سئو سایت کمپانی ترفندهای زیر را به شما ارائه می دهد.

ترفندهای افزایش بازدید در سئو سایت

سایت های مختلفی که سئو می شوند و در صفحه اول گوگل می آیند، ممکن است نتوانند به یک میزان بازدید داشته باشند. چه بسا وبسایت هایی که رتبه بالاتری دارند، اما بازدید کمتری دارند. این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که بایستی همه آن ها رعایت شود. پیشنهاد می شود برای درک بهتر و عمقی تر این موضوع مقاله “افزایش بازدید با سئو سایت” را مطالعه بفرمایید. در ادامه تمام آیتم های عنوان شده در مقاله “بالا بردن رتبه سایت” را به دقت در تمام صفحات سایت خود اعمال نمایید.

ترفندهای افزایش بازدید در تولید محتوا

تولید محتوا حوزه مهمی از سئو است که مستقیما به کاربران مربوط می شود. همانطور که می دانید، گوگل اهمیت زیادی به کاربران می دهد. بنابراین برای افزایش بازدید هم برای سئو هم برای الکسا و هم برای تبلیغات در سایتتان، می توانید ترفندهای زیر را هنگام تولید محتوای سایت به کار بگیرید:

۱٫ تولید محتوای مداوم

سایتی که به صورت مداوم در حال تولید محتوا است، مسلما سایتی فعال و قوی است و انگیزه بالایی برای رشد و اطلاع رسانی مردم دارد. هرچه سایت فعال تر باشد، یعنی به کاربران خود بیشتر اهمیت می دهد. به این کار تولید محتوای همیشه سبز هم می گویند. گوگل این کار را بسیار دوست دارد و سایت های اکتیو را در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار می دهد. بنابراین سعی کنید روزانه مطالب جامع و کاملی بنویسید و سایتتان را همیشه به روز نگه دارید. حتی ایده خوبی است که مطالب قبلی خود را هم در زمان های مختلف، آپدیت کنید.

۲٫ انتخاب موضوعات مناسب برای محتوا

کاربران گوگل، با سرچ کوئری های مختلفی به سایت شما می رسند. هرچه سعی کنید عنوان های بهتری پیدا کنید و در مورد آن ها بنویسید بهتر است. در حقیقت با شناسایی نیازمندی های کاربران مختلف و عباراتی که اکثر آن ها در گوگل سرچ می کنند، می توانید تولید محتوا کنید و نسبت به رقبایتان شانس بهتری در جذب بازدید کننده داشته باشید. برای کشف عبارات پرسرچ در گوگل می توانید با تایپ یک موضوع، موضوعات پرسرچ مرتبط با آن را در زیر نتایج جستجو ببینید.

۳٫ تولید محتوای مرجع

عباراتی را پیدا کنید که دست اول باشند. سپس تا می توانید برای کاربرات توضیح دهید و مطلب را باز کنید. جوری که کاربران مطلب شما را به عنوان یک مطلب بسیار کامل و مرجع بشناسند و دیگر نیازی به خواندن همین موضوع از سایت رقبایتان نداشته باشند. معمولا مطالب مرجع طولانی و مفصل هستند و ههرچند وقت یکبار، به روز می شوند. ممکن آنقدر در آن مطلب اعتبار بگیرید که وبسایت های دیگر هم به آن لینک دهند و این یعنی یک موفقیت بزرگ برای شما!

۴٫ ثبت مطالب در گوگل یا همان فچ کردن

جهت افزایش سرعت ایندکس شدن مطالب، از بخش فچ (Fetch) در کنسول وبمستر استفاده کنید. اگر می خواهید مطالبی که در سایت می گذارید، سریع ایندکس شود باید آن را فچ کنید. در نتیجه حتی اگر کسی مطالب شما را بدزدد، باز هم شما صاحب آن مطلب هستید. این کار امروز به دلیل افزایش اسپمرها و فیدخوان ها که به صورت اتوماتیک مطالب سایت های دیگر را برای خودشان برمیدارند، ضروری به نظر می رسد. افرادی که به این نکته رعایت نکنند، حتی اگر تولید محتوای قوی و مداوم هم داشته باشند ممکن است نتیجه برعکس بگیرند. چرا که در واقع به نفع اسپمرها و فیدخوان ها کار کرده اند و مطالب دسته اول خودشان را در اختیار آن ها قرار داده اند.

ترفندهای بک لینک گذاری در سئو

در کنار همه این ترفندها، اصولی هست که به هنگام بک لینک گذاشتن باید رعایت کنید. با رعایت تکنیک های ساخت بک لینک در سئو ، می توانید موفقیت آمیز عمل کنید. باید در اینجا تاکید کنیم که سعی کنید همیشه لینک سازی داخلی داشته باشید. یعنی در هر مطلب جدیدی که می نویسید، به مطالب قبلی خودتان با عنوان آن ها لینک دهید. در بک لینک های دریافتی از سایت های دیگر نیز همیشه با عنوان هایی که نوشته اید بک لینک بگیرید تا بتوانید رتبه خوبی را در آن ها بگیرید. این مورد مکمل مورد ۲ عنوان شده در بالا است. با رعایت تمامی این ترفندهای افزایش بازدید سایت در سئو، خواهید توانست رتبه الکسای خوبی را هم از آن سایتتان کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 23 فوریه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.