فاکس بلاگ

افزایش امنیت جیمیل و سیستم اعلان هشدارهای گوگل

افزایش امنیت جیمیل و سیستم اعلان هشدارهای گوگل

از این هفته قرار است که گوگل سیستم هشدار جدیدی شما را از وجود لینک های ناامن در ایمیل های دریافتی آگاه کند.
از این پس اگر در جیمیل روی لینک خطرناکی کلیک کنید،‌ یک صفحه هشدار برایتان باز می شود که شما را از خطرات ادامه دادن مسیر آگاه می سازد و لینک هایی مفید برای دریافت اطلاعات بیشتر و برخی توصیه ها جهت حفظ امنیت اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد.

گوگل امنیت جیمیل و سیستم اعلان هشدارهای آن را ارتقا می دهد!
گوگل همچنین صفحه هشدار خود در خصوص تلاش مشکوک برای ورود به حساب های کاربری را نیز آپدیت کرده است. اینگونه تلاش ها گاه به منظور اقدام برای هک آن حساب کاربری انجام می شود. در این حالت قربانیان چنین حملاتی یک هشدار تمام صفحه دریافت می کنند که در آن راهکارهایی برای حفاظت بیشتر از حساب های کاربری در اختیارشان قرار می گیرد.
این تمهید امنیتی علاوه بر نوار قرمزرنگ هشداری است که تا قبل از این در بالای صفحه جیمل چنین کاربرانی به نمایش درمی آمده است.
پیش تر به مناسبت «روز اینترنت ایمن تر» در ماه فوریه، گوگل یک نمایه گرافیکی جدید به شکل قفل شکسته قرمز رنگ را معرفی کرده بود که نشان می داد چه زمانی کاربران در حال مکاتبه با حسابی هستند که از رمزنگاری اطلاعات پشتیبانی نمی کند. گوگل می گوید از زمان عرضه این قابلیت امنیتی، میزان ارسال ایمل های رمزنگاری نشده تا ۲۵ درصد کاهش یافته است.
  •      
  • رضا ایرانی
  • 14 نوامبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.