فاکس بلاگ

آیا سئو کلاه سیاه مخصوص ایرانی هاست؟

 آیا سئو کلاه سیاه مخصوص ایرانی هاست؟

ایرانی ها فقط به دنبال راه های دور زدن گوگل هستند، و همگی روش های کلاه سیاه را دنبال می کنند.ایرانی ها می خواهند زود به نتیجه برسند و برنامه اصولی و دراز مدت ندارند.

اما این پست مخصوص این است که بگویم اینطور نیست!

توجه داشته باشید قصد من از نوشتن این مطلب، این نیست بگویم سئو کلاه سیاه خوب است و باید قوانین گوگل را زیر پا گذاشت.من هیچ وقت هیچ چیز رو در سطح پیشرفته سئو،با صراحت، نه رد و نه تایید می کنم.

اما اصل مطلب:

ما ایرانی ها عیب های زیادی داریم.اما خوبی های زیادی هم داریم.من در کشور های دیگر زندگی نکردم که بفهمم آنها درباره هموطنان خود چگونه فکر می کنند.اما این را می دانم که مردم هر کشور، بیشتر مردم کشور خود را زیر سوال می برند.یک روز در فیلم کبری ۱۱ که فکر می کنم ۴-۵ سال پیش بود، در یک کلاس آموزشی، زبان فرانسوی که زبان خودشان بود مورد تمسخر واقع شد.موارد مشابه زیاد دیگری نه فقط در فیلم ها، وجود دارد که نشان می دهد، مردم هر کشور، بیشتر روی مردم خودشان زوم هستند و از مردم خودشان انتقاد می کنند.

سئو هم به همین شکل است.ما ایرانی ها عادت داریم که بگوییم مرغ همسایه غاز است و خودمان خوب نیستیم و بقیه خوب هستند.بخش عمده ای این فکر، که ایرانی ها به سمت کارهای کلاه سیاه هجوم می آورند، به دلیل همین موضوع است که ارتباطی به سئو ندارد.اما بخش دیگر آن، کمی تخصصی می شود که برای شما توضیح می دهم و شما می توانید با یک جستجو ساده به خصوص به زبان های غیر انگلیسی، از صحت این صحبت ها و وفور کلاه سیاه کار های جهان، اطمینان حاصل کنید.

۱- گوگل یک شرکت آمریکایی است و اولین کلاه سیاه کاران، از ابتدا آمریکایی بودند و هنوز هم هستند.ما فقط سایت های آموزشی خارجی را دیده ایم و فکر می کنیم کل سایت های سئو، آنها هستند! آمریکا، رکورد دارد وب سایت هایی است که مخصوص سئوی کلاه سیاه و دوز زدن گوگل است.از تکنیک های کلاه سیاه On Page بگیرید تا لینک بیلدینگ کلاه سیاه و اسپم کردن شبکه های اجتماعی! آمریکایی ها در سئو کلاه سیاه معمولا هوشمند تر و به روز تر هستند.همچنین بیشتر فروشندگان(اجاره دهندگان) بک لینک های ماهانه ، آمریکایی هستند.سئوکاران کلاه سیاه به خصوص آمریکایی ها گوگل را مدیون خود می دانند! چون بر این باورند که با فعالیت کلاه سیاه آنها و لو رفتن روش های جدید کلاه سیاه است که گوگل توانسته است همزمان با کلاه سیاه کارهای قدرتمند و هوشمند، خود را به روز کند و قدرتمند شود!(مقاله پرستش گوگل را بخوانید).

۲- بعد از آمریکا، کشور های روسیه(و چند کشور حواشی روسیه) و چین، دارای بیشترین جوامع کلاه سیاه کار هستند.چینی ها به ارزان کار بودن مشهور هستند.ما به جز زبان فارسی ، فقط سایت های انگلیسی زبان را مطالعه می کنیم و از دنیای غیر انگلیسی ها خبر نداریم.لذا با دید محدود تر، قضاوت نادرست می کنیم.چینی ها از روس ها معمولا بدتر عمل می کنند و دانش آنها در فرایند سئوی کلاه سیاه، کمتر از روس هاست و روس ها هم از آمریکایی ها بدتر عمل می کنند.

۳-بعد از آمریکا، روسیه و چین، چند کشور اروپایی مثل ایتالیا، انگلیس و آلمان، از فعالان سئو کلاه سیاه هستند و در دسته کلاه سیاه کاران گران قرار دارند!انگلیسی ها، پا به پای آمریکایی ها، در حوزه فروش و اجاره بک لینک ماهانه، فعالیت می کنند.دقیقا همان چیزی که همه می گویند نخرید و گفته می شود فقط ایرانی ها بک لینک می خرند و می فروشند!

۴-بعد از این کشور ها، پاکستان و هند در دسته فعالان و ارزان کار ها و البته بی کفیت های سئو کلاه سیاه هستند.

۵-مکزیک و چند کشور آسیای شرقی مثل فیلیپین نیز، فعالیت های زیادی در حوزه سئو کلاه سیاه دارند.

ایرانی ها اما در دنیا حرفی برای سئوی کلاه سیاه ندارند! راه های دور زدن گوگل، آنقدر ها هم راحت نیست که اغلب فکر می کنند سئو کلاه سیاه راحت است.همانطور که در پست قوانین نانوشته گوگل در سئوروز گفتم، راه های دور زدن موتور های جستجو همیشه تغییر می کند.هیچ وقت راه ها بسته نمی شود.تنها راه های قبلی منسوخ می شود.

با همه این اوصاف آیا درست است که بدون اینکه از سئوکاران کلاه سیاه جهان خبر داشته باشیم درباره کشور خودمان قضاوت کنیم؟

موضوع دیگر این است که هر کشوری نمادی از کل دنیاست.در هیچ کشوری، همه قانومند نیستند.همه نوع انسان در همه جای جهان وجود دارد.چرا فکر می کنیم کشور های دیگر، اهل ریسک، اهل راه میانبر، اهل دور زدن و راه های غیر معمول نیستند و ایرانی ها هستند؟آیا برای این حرف به راستی از سراسر دنیا آمار دقیق گرفتیم؟!

  •      
  • رضا ایرانی
  • 09 اکتبر 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.