فاکس بلاگ

آیا برای یادگیری اصول سئو نیاز به زبان برنامه نویسی داریم ؟

آیا برای یادگیری اصول سئو نیاز به زبان برنامه نویسی داریم ؟

آیا برای یادگیری اصول سئو نیاز به زبان برنامه نویسی داریم ؟ خیر! هیچ اجباری نیست. برای علم سئو دانستن زبان‌های سمت سرور ضروری نیست. گر چه اگه بلد باشید، مطمئناً تأثیر مثبت داره ولی اجازه بدهید این موضوع را کمی برای شما باز کنم تا بهتر به نتیجه برسید که آیا نیاز دارید یا خیر . فرض کنید برای قسمتی از وب سایت باید کد نویسی تگ های هدینگ را تغییر بدهید . اینکار نیاز به دانش برنامه نویسی دارد و اگر نتوانید خودتان اینکار را انجام بدهید باید برای انجام هر کار کوچک و بزرگی هزینه پرداخت کنید . البته موارد دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنم .

سئو دارای دو بخش می باشد . یک بخش مربوط می شود به موارد فنی وب سایت (زبان های سمت سرور)که اگر به درستی در همان ابتدا انجام شود نیاز به تنظیمات ثانویه ندارد و دیگری مربوط می شود به اصولی که هر چند وقت یکدفعه تغییر می کند و وبمستر باید به صورت دقیق این موارد را بداند . البته بخش دوم جدا از الگوریتم های ارائه شده توسط گوگل موارد دیگری نیز هست مثل کار کردن با وبمستر گوگل که نیاز به زبان برنامه نویسی ندارد ولی حتما کاربر باید با اصول استفاده از پنل آشنا باشد .

اصول سئو نیازمند به دانش برنامه نویسی است و نمی توانید گزینه اول را از دوم جدا کرد . به هر صورت در روند پیشرفت و زمانهایی که نیاز به افزایش رنکینگ وب سایت دارید باید یکسری اصول را از طریق برنامه نویسی پیاده سازی کنید . البته تیم های طراحی وب سایت این دو گزینه را از هم تفکیک می کنند . یعنی یک فرد آشنا با سئو فقط در این زمینه تخصص دارد و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد ولی اگر بخواهید خودتان اینکار را انجام بدهید موضوع کمی متفاوت است .

لینک های مفید در زمینه SEO (سئو)

  • Google Webmaster Guidelines: لیست رهنمودهایی که به شما کمک خواهد کرد سایت خود را برای خزشگر googlebot آماده کنید.
  • SEO Article from Wikipedia: یک مقاله عالی در زمینه SEO (سئو) در ویکی پدیا، لینک های خوب دیگری نیز قابل مشاهده است.
  • SEO Professionals: یک سازمان غیر انتفاعی در زمینه سئو
  • Wiki Page for SEO related Concepts: یک صفحه ویکی برای یافتن بسیاری از مفاهیم مرتبط با SEO (سئو)
  • SEO Resource Directory: لیستی از منابع مفید در زمینه SEO (سئو)

 

توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.