فاکس بلاگ

آنالیز وب سایت – آنالیز رایگان وب سایت

 آنالیز وب سایت - آنالیز رایگان وب سایت

سئوکار با استفاده از ابزارهای قدرتمند آنالیز، کلیه محتویات وب سایت اعم از کدها، لینک ها، تصاویر و… را بصورت روزانه و مستمر آنالیز می نماید. در این آنالیز اگر کارهای اشتباهی در وب سایت اتفاق افتاده باشد که تاثیر منفی در بهینه سازی موتور جستجو داشته باشد، مشخص می شود. بعد از آنالیز وب سایت و بررسی این معیارها آنها در قالب گزارشهای متنوع به همراه راه حل جهت برطرف کردن مشکلات ارئه خواهند شد.

معمولا هدف از بهینه سازی موتور جستجو رسیدن به رتبه بالا در صفحه نتایج موتورهای جستجو مختلف است. ولی نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این مسئله است که آنالیز بهینه سازی موتور جستجو به تنهایی نمی تواند به وب سایت شما کمک کند تا به رتبه بالا در صفحه نتایج موتور جستجو برسید.

آنالیز سئوکار شامل چندین معیار مثل بررسی ساختار سایت، ساختار لینک ها و بررسی رسانه های اجتماعی مربوط به وب سایت است. بعد از اینکه این معیارها آنالیز شدند، سئوکار چند گزارش به همراه جزئیات کامل جهت بهینه سازی موتور جستجو را ایجاد می نماید. در این گزارش ها خلاصه ای از امتیازات کسب شده توسط وب سایت و توصیه های مهم جهت افزایش رتبه وب سایت وجود دارد. این امتیازات در گزارشهای ارائه شده توسط رنگ های مختلف نمایش داده می شود که براحتی بتوان تشخیص داد به عنوان مثال چه کارهایی به اشتباه انجام شده است و راه حل پیشنهادی جهت برطرف کردن آن چیست.

با استفاده از آنالیز وب سایت توسط سئوکار و بکارگیری راه حل های پیشنهادی شما قادر خواهید بود صفحات وب سایت خود را بهینه سازی نمایید و در رتبه بالا در صفحه نتایج موتور جستجو قرار گیرید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 18 اکتبر 2016
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.