فاکس بلاگ

آموزش چگونگی بهبود سرعت ایندکس مطالب سایت

آموزش چگونگی بهبود سرعت ایندکس مطالب سایت

یکی از مشکلاتی که اکثر وب مستر ها دارند اینه که مطالب سایتشون به خوبی ایندکس نمیشه و فکر میکنند کلا سایتشون از بیس در ضمینه سئو مشکل داره.اما اصلا اینجوری نیست و میشه با یه سری کار های ساده این مشکل رو حل کرد.

در مرحله اول دقت داشته باشید که سایتتون رو حتما در google webmaster و bing webmaster ثبت کرده باشید.

به نوع لینک دهی داخلی سایتتون خیلی دقت کنید.مثلا از تمام صفحات به صفحه اصلی سایتتون لینک ندین.لینک ها رو بین تمامی صفحات سایتتون تقسیم کنید و سعی کنید به تمامی صفحات سایت لینک داده باشین.هر مطلب جدیدی که میذارین به صفحات مختلف لینک بدین.اگه برین مطالب قبلی رو هم ویرایش کنید و به مطلب جدید که میذارین لینک بدین که خیلی عالی میشه.

بک لینک های سایتتون رو فقط به یک صفحه وارد نکنید.این کار علاوه بر کم کردن قدرت ایندکس صفحات سایتتون،خطر اسپم شدن توسط گوگل رو هم داره.سعی کنید به چند صفحه از سایتتون هم که مد نظرتون نیست لینک بدین تا لینک ها برای صفحات مقداری پخش بشه.

شبکه های اجتماعی رو جدی بگیرید.یکی از بهترین روش ها برای ایندکس بهتر مطالب انتشار مطالب سایتتون در شبکه های اجتماعی مثل  facebook ,google plus,twitter,pintrest  و … است.حتما مطالبی که میذارید توی سایت رو یکبار در این شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بذارید تا تاثیر فوق العاده اون رو در ایندکس سریع تر مطالب حس کنید.

اما به تجربه برای ما ثابت شده که بهترین روش برای ایندکس بهتر در گوگل،اپدیت منظم مطالب سایت است.حتما حتما این موضوع رو جدی بگیرید.چون گوگل اگر به دلیل اپدیت نشدن سایتتون ربات هاشو نفرسته برای سایتتون،دیگه نیاز به کار زیادی هست که چنین مشکلی رو رفع کرد.حتی اگر سایتتون موضوعی داره که نمیشه زیاد اپدیت کرد حتما همون مقدار کم اپدیت رو به صورت منظم و در فاصله های زمانی مشخص انجام بدین.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 23 ژانویه 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.