فاکس بلاگ

آموزش پیج رنک در سئو سایت

آموزش پیج رنک در سئو سایت

پیج رنک در سئو سایت زمانی حرفی برای گفتن داشت. آیا می دانید پیج رنک چه بوده است؟ در گذشته و تا چندین سال پیش، گوگل به وبسایت های مختلف امتیازی را بین عدد ۰ تا ۱۰ تعلق می داد.

این عدد به پیج رنک معروف بود. در حقیقت هر سایتی که اعتبار بیشتری برای گوگل داشت و سئو قوی تری داشت، دارای پیچ رنک بالاتری بود. عوامل مختلفی در این اعتبار نقش داشتند که برای وبمسترها خیلی مشخص نبود. اما معمولا سایت هایی که قدرمت بیشتری داشتند و طول عمر دامنه آن ها بیشتر بود و نیز بازدید بیشتری داشتند، از پیج رنک بالاتری هم برخوردار بودند.

آیا پیج رنک گوگل مرده است؟

با گذشت زمان، این فاکتور از گوگل دیگر برای هیچ سایتی تغییر نکرد و به عبارتی اصطلاح پیج رنک از دور کنار رفت. بله، به همین دلیل امروزه در سراسر دنیا می گویند فاکتور پیج رنک گوگل مردده است. اما نگران نباشید، چون گوگل جایگزین های دیگری برای آن دارد. به عنوان مثال DA یعنی آتوریتی دامنه، PA یعنی آتوریتی صفحه، DT ینی تراست دامنه امروزه بسیار پرکاربرد هستند. سئو سایت کمپانی به شما توصیه می کند تمام فاکتورهای گوگل برای افزایش اعتبار سایت را رعایت کنید و از سایت هایی که اعتبار خوبی دارند بک لینک بگیرید تا این اعتبار به سایت شما نیز منتقل شود. به مرور زمان با افزایش اعتبار در گوگل، شاهد افزایش رتبه سایتتان در نتایج جستجو نیز خواهید شد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 27 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.