فاکس بلاگ

آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها

آموزش سئو سایت با بررسی تاثیر برند ها

چگونه برند شدن برای گوگل سوالی است که بارها برای خود من هم پیش آمده بود چه برسد به کاربران و دوستان عزیزم.به همین سبب نتایج بررسی هایم را در موارد ذیل شرح می دهم :

۱۶۷٫ anchor text نام برند: anchor text برنددار ، سیگنالی ساده اما قدرتمند برای برند است.
۱۶۸٫ جستجوهای برندها: واضح است که کاربران برندها را جستجو می کنند. اگر کاربران سایت شما را در گوگل جستجو نمایند (یعنی “Backlinko twitter”, Backlinko + “ranking factors”)، گوگل احتمالاً این موضوع را زمانیکه برندی را تعیین می کند، در نظر می گیرد.
۱۶۹٫ سایت دارای صفحه فیس بوک و لایک: برندها تمایل دارند که صفحات فیس بوک با لایک فراوان داشته باشند و به نظر می رسد گوگل به این مسئله توجه می کند.
۱۷۰٫ سایت دارای پروفایل توئیتر و دنبال کننده: پروفایل های توئیتر با دنبال کننده فراوان نشان دهنده ی برندی محبوب هستند.
۱۷۱٫ صفحه رسمی کمپانی در لینکداین: بیشتر کسب و کارهای واقعی صفحاتی در لینکداین دارند.
۱۷۲٫ کارکنان لیست شده در لینکداین: رند فیشکین معتقد است که داشتن پروفایل در لینکداین توسط کاربران نشان دهنده ی این است که کار آنها در شرکت شما سیگنالی برای برند شدن است.
۱۷۳٫ قانونی بودن اکانت های شبکه های اجتماعی: اکانتی در شبکه های اجتماعی با ۱۰۰۰۰ دنبال کننده و ۲ پست احتمالاً بسیار متفاوت از اکانتی که ۱۰۰۰۰ دنبال کننده و تعداد زیادی تعامل کاربری دارد تفسیر می شود (و این کاملا نشان دهنده این است که چرا بسیاری از صفحات سایت های ایرانی در فیسبوک که میلیون ها دنیال کننده دارند و آن ها را خریده اند مورد توجه گوگل قرار نمی گیرد و حتی خوب فیسبوک هم بعضی از آن ها را می بندد).
۱۷۴٫ نام بردن از برندها در سایت های جدید: برندهایی که واقعا بزرگ هستند توسط سایت های جدید در گوگل نام برده می شوند. در حقیقت، بعضی از برندها حتی در صفحه اول خوراک خبری مخصوص به خودشان را درگوگل دارند
۱۷۵٫ برندها بدون لینک شدن، نامبرده می شوند. گوگل احتمالاً به برندهای بدون لینک دهی داخلی توجه می کند و انرژی را به عنوان سیگنال برند درنظر می گیرد.
۱۷۶٫ تعداد اعضای RSS : با درنظر داشتن اینکه گوگل صاحب سرویس محبوب Feedburner RSS  است، منطقی است که آنها به داده های عضویت RSS به عنوان سیگنالی/نشانه ای از محبوبیت برند نگاه کنند.
۱۷۷٫ موقعیت با لیست محلی گوگل پلاس: کسب و کارهای واقعی دارای شرکت و یا مکانی برای فعالیت هستند. ممکن است که گوگل موقعیت مکانی انها را دریابد تا تعیین کند که آیا سایت برند بزرگی است یا خیر.
۱۷۸٫ وبسایتی که مالیات پرداخت می کند: Moz گزارش داده است که گوگل ممکن است نگاهی به اینکه ایا یک سایت با کار پرداخت مالیات در ارتباط است یا نه بندازد (البته این مورد در ایران وجود ندارد!).

به طور کلی برای برند شدن از نگاه گوگل باید مکانی داشته باشید و آن را در گوگل ثبت کنید ، برای سایتتان در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی برتر صفحات اختصاصی داشته باشید و برای این صفحات مدیران توانا استخدام کنید ، سعی کنید در سایت های برند دیگر از سایت شما نام برده شود و صد البته سعی کنید به شما لینک بدهند تا گوگل شما را در یک زمینه خاص برند در نظر بگیرد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 25 آوریل 2015
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.