فاکس بلاگ

آشنایی با جستجوی موبایلی در سئو

آشنایی با جستجوی موبایلی در سئو

جستجوی موبایلی در سئو این روزها خیلی باب شده است. دلیل آن را هم می توان به استفاده روز افزون مردم از اسمارت فون ها و سیستم های تلفن همراه هوشمند دانست. این مسئله مورد توجه سئوکارها قرار گرفته است.

سالیان سال از زمانی که کارمندان گوگل به این مورد مهم اشاره کرده بودند می گذرد و حال با گذشت آن همه سال همه ما شاهد به وقوع پیوستن این موضوع هستیم. هرچند که خود ما هم پیش بینی می کردیم که این اتفاق بیفتد. این اتفاق خوبی است و البته اگر سئو کار شما هم به آن توجه کند می توانید سایت خود را در رتبه های بالای نتایج جستجوی گوگل ببینید و درصد زیادی از کاربران موبایلی را به مشتری خود تبدیل کنید. جهان با سرعت زیادی رو به سوی دیجیتالی شدن دارد و از این رو افراد زیادی از موبایل و تبلت و غیره استفاده می کنند. در همین راستا جستجوی موبایلی در سئو اهمیت پیدا می کند. شرکت گوگل طی بیانیه ای اعلام کرد که در بعضی از کوئری ها، تعداد جستجوهای موبایلی بیشتر از تعداد جستجوهای دسکتاپ است. این آمار در کشورهایی مثل امریکا چشمگیرتر است.
توجه داشته باشید که وقتی صحبت از جستجوی موبایل می کنیم، تمام جستجوهایی که با مرورگرهای مختلف مثل کروم و موزیلا فایرفاکس و غیره انجام می شوند نیز در این دسته جای دارند. البته سهم میزان جستجو در هر یک از مرورگرها و بروزرها به صورت جداگانه هنوز مشخص نشده است. گوگل اعلام نموده است که جستجوی موبایل در جهان به سرعت در حال پیشرفت است. اگر می خواهید بدانید چه میزان از کاربرانی که وارد سایتتان می شوند از طریق جستجوی موبایلی آمده اند می توانید از ابزار خود گوگل یعنی گوگل ادوردز استفاده کنید.
جستجوی موبایلی در سئو تاثیر زیادی روی تبلیغات گوگل ادوردز گذاشته است، در حدی که هزینه این تبلیغات در بعضی از کوئری ها در سرچ موبایلی بیشتر از سرچ دسکتاپی است. اگر شما سمت تبلیغات گوگل ادوردز نمی روید، پیشنهاد می کنیم با سئو کار خود در زمینه جستجوی موبایلی در سئو صحبت کنید.
سئو وبسایت، تحت تاثیر این مهم دچار تحولاتی شده است. این روزها تقریبا تمام سئوکار ها سعی می کنند به رتبه وبسایت در گوگل اهمیت دهند و با انواع روش های سئو سایت موبایل فرندلی برای گوگل، رتبه سایت شما را در سرچ های موبایلی بهبود دهند. سایتی که از نظر گوگل برای کاربران موبایل مناسب باشد، شانس خوبی برای افزایش رتبه در گوگل و جذب کاربران جستجوی موبایلی در سئو دارد.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 03 مارس 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.