فاکس بلاگ

کاهش رتبه الکسا و تاثیر آن روی سئو سایت

کاهش رتبه الکسا و تاثیر آن روی سئو سایت

کاهش رتبه الکسا و تاثیر آن روی سئو سایت باعث شده بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل به آن اهمیت فراوانی دهند. اما آیا این دو آیتم روی یکدیگر تاثیر گذارند؟

الکسا، یک سایت معتبر جهانی است که وب سایت های مختلف را مورد بررسی قرار می دهد. این بررسی بر اساس میزان بازدید از سایت ها است. هر سایت که بازدید بیشتری نسبت به رقبایش داشته باشد، رتبه الکسای بهتری و در واقع کتری دارد. رتبه الکسا هرچقدر کمتر باشد بهتر است. مثلا سایتی که الکسای ۲۰۰ دارد بهتر از سایتی است که الکسای ۵۰۰ دارد. این رتبه ها نشان می دهد که سایت چه میزان معروفیت دارد و توسط کاربران مختلف مورد بازدید قرار می گیرد. آیا شما هم می خواهید رتبه الکسای سایتتان را کاهش دهید؟ برای این کار باید استراتژی هایی را برای افزایش بازدید با سئو سایت در نطر بگیرید. هر سایتی بنابر نوع فعالیتی که دارد، راهکار خاص خود را می طلبد. برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه کمک کنند.

تاثیر کاهش رتبه الکسا روی سئو سایت

سایتی که الکسای پایینی دارد یعنی بازدید زیادی دارد. آیتمی که برای گوگل اهمیت زیادی دارد و مستقیما آن را مدنظر قرار می دهد میزان بازدید سایت است. بنابراین با کاهش رتبه الکسا روی سئو سایت تاثیر خوبی خواهید دید. به صورت کلی می توانید رتبه الکسا را با روش های زیر مورد تغییر قرار دهید.

روش های کاهش رتبه الکسا

برای کاهش رتبه الکسا دو رهکار صالی و فیک وجود دارد. در روش فیک افراد با استفاده از سیستم هایی روی لینک سایتتان مرتبا کلیک می کنند و رتبه الکسای سایتتان را به یکباره کاهش می دهند. این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود چون از نطر گوگل روشی بسیار اسپم تلی می شود. همچنین کاربران با مشاهده نمودار الکسای سایتتان در alexa.com/siteinfo متوجه این رتبه فیک می شوند. در نتیجه اگر هدفتان درج تبلغات هم باشد، هیچ کسی به شما اعتماد نخواهد کرد. در روش اصولی می توانید با اصول سئو سایت بازدید خوبی را از گوگل بگیرید. همچنین با روش های برندسازی با سئو، بازاریابی اینترنتی با سئو، فعالیت در شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری خواهید توانست رتبه الکسا سایتتان را کاهش دهید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 12 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.