فاکس بلاگ

چگونه با همه کلمات در صفحه اول گوگل باشیم

چگونه با همه کلمات در صفحه اول گوگل باشیم

آیا می دانید چطور می شود یک سایت با تمام کلمات و محصولات در پروسه سئو در صفحه اول گوگل قرار بگیرد؟ با ما همراه شوید تا روش آن را به شما بگوییم.

هدفگذاری برای رسیدن کلمات به صفحه اول گوگل

اولین قدم برای رساندن سایت در همه کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل این است که کلمات کلیدی خود را برای صفحه های مخصوص به خود هدف گذاری کنید. در قدم بعدی، کلیه فعالیت های سئو سایت را برای صفحات مد نظر خود پیش ببرید. در این راستا سئو سایت کمپانی پیشنهاد می کند کلمات کلیدی کلی را برای صفحه اول سایت و کلمات جزئی تر را به صفحات داخلی اختصاص دهید. مثلا اگر سایتتان فروشگاه لباس است، می توانید به این شکل عمل کنید. صفحه اول سایت را با کلماتی مثل فروش آنلاین لباس، عمده فروشی پوشاک، فروش لباس ارزان و غیره سئو کنید. در کنار آن صفحاتی که مخصوص پوشاک بانوان است را با کلمه ای نظیر فروش پوشاک زنانه و به همین شکل صفحات داخلی تر را با عناوینی نظیر خرید مانتو، خرید کفش زنانه و غیره هدف گذاری کنید.

فعالیت برای رساندن همه کلمات به صفحه اول گوگل

همیشه در نظر داشته باشید که هدفگذاری اولین مرحله از شروع فعالیت های سئو است که برای شما بیان کردیم. در گام بعدی لازم است اصول سئو on-page را برای هر صفحه به کار بگیرید. برای افرادی که می خواهند سایت خود را در تمام کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل برسانند، ایجاد لینک سازی داخلی بسیار کاربردی است که نباید از آن غافل شوند. پس از آن با فعالیت های سئو off-page ولینک سازی خارجی برای هر صفحه متناسب با کلمات کلیدی مشخص شده، خواهید توانست با همه کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل باشید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 16 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.