فاکس بلاگ

چگالی کلمات کلیدی در سئو سایت

چگالی کلمات کلیدی در سئو سایت

چگالی کلمات کلیدی در سئو سایت، به میزان دفعات تکرار کلمات کلیدی در متن سایت گفته می شود. این عامل در رتبه بندی وبسایت ها در گوگل مورد توجه قرار می گیرد.

در گذشته هرچه میزان تکرار کلمات کلیدی در متن بیشتر بود سایت شانس بهتری برای افزایش رتبه در گوگل داشت. اما با پیشرفت الگوریتم های گوگل، امروزه تکرار بیش از حد کلمات کلیدی و در واقع چگالی خیلی بالا قطعا موجب اسپم شدن سایت می شود. بنابراین در اصول تولید محتوا برای سئو سایت به این موضوع توجه داشته باشید.

میزان مناسب چگالی کلمات کلیدی در سئو سایت

چگالی مناسب کلمات کلیدی در متن سایتی که دارد سئو می شود، باید به مقدار معقولی باشد. این مقدار معقول معمولا عددی بین ۱ تا ۳ درصد است. نحوه محاسبه آن به این صورت است که تعداد “دفعات تکرار کلمه کلیدی” تقسیم بر “تعداد کل کلمات متن مورد نظر” و عدد حاصل “ضربدر ۱۰۰” عددی به شکل درصد میباشد.
اگر از کلمات کلیدی در متن خود به میان خیلی کمی استفاده کنید، گوگل متوجه کانون توجه متن شما نمی شود. همچنین اگر درصد چگالی کلمات کلیدی خیلی زیاد شود ممکن است در نتایج گوگل پنالتی شوید. سئو سایت کمپانی به شما توصیه می کند به هنگام تولید محتوا برای سئو، در کنار به کارگیری حتمی فنون سئو داخلی، عنوان مطلب خود را دوبار در متن تکرار کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 08 مارس 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.