فاکس بلاگ

پیش بینی آینده سئو

پیش بینی آینده سئو

پیش بینی آینده سئو با توجه به وضعیت کنونی آن قابل پیش بینی است و در این میان وبسایت هایی در سئو موفق خواهند شد که زودتر از رقبایشان، در این راستا حرکت کنند. با مطالعه این مطلب خواهید توانست وبسایت خود را با اصول اساسی که درآینده اهمیت بالایی پیدا خواهد کرد، بهینه سازی کنید.

پیش بینی های ما به صورت زیر است:

۱٫ شبکه های اجتماعی در سئو برجسته تر می شوند

در آینده، محتوا و خبرهای موجود در شبکه هیا اجتماعی اهمیت بیشتری در سئو خواهند یافت. مطالبی که در شبکه های اجتماعی نظیر گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر منتشر می شوند، رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل خواهند داشت. به نقل از مقاله ای که در Impactbnd.com منتشر شد، در حال حاضر حدود ۷۶ درصد از فروشندگان و بازاریابان، برای سئو سایت خود از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. در سال های آینده، درصد بسیار بالاتری از فروشندگان از شبکه های اجتماعی برای معرفی خود و کسب رتبه های بالاتر گوگل استفاده خواهند کرد. این مورد یکی از روش های بهبود سئو سایت می باشد که لازم است به ان اهمیت دهیم.

۲٫ ویدیو بر آینده سئو تاثیر خوبی می گذارد

 

ویدیو تاثیر بسیار خوبی بر سئو دارد و این موضوع در آینده بسیار درخشان تر خواهد شد. همه ما از تاثیر فوق العاده استفاده از ویدیو در سایت آگاهیم. ویدیو ها کاربران را با اشتیاق بیشتری در وبسایت نگه داشته و آن ها را سرگرم می کند. از آن گذشته تاثیر بالایی بر بازاریابی دارد زیرا تاثیر کلام و تصویر بر ذهن انسان، بسیار بیشتر از نوشته است. با گذاشتن ویدیو در سایت می توانید رتبه سایت خود را در گوگل بالا ببرید. علاوه بر این شما برای معرفی خود و محصولاتتان می توانید وارد سایت آپارات شوید و ویدیو خود را آپلود کنید و یا از روش های سئو سایت ویدیویی، ویدیو مدنظر خود را در صفحه اول گوگل به همگان نشان دهید.

۳٫ سئو موبایل در آینده اهمیت زیادی خواهد داشت

سئو موبایل رفته رفته اهمیت بیشتری خواهد گرفت و در آینده بخخش جدایی ناپذیر سئو سایت خواهد بود. آیا وب سایت شما موبایل فرندلی است؟ آیا بیزنس و کسب و کار شما برای موبایل سئو شده است؟ مخاطبان شما، همیشه در یک مکان نیستند و همیشه از کامپیوتر شخصی برای پیداکردن سایت شما استفاده نمی کنند. استفاده از موبایل و تبلت امروزه رواج زیادی پیدا کرده است. سئو موبایل یک اصلی کلی در بهینه سازی سایت خواهد بود. بنابراین هم اکنون زمان آن است که در راستای این پیشرفت حرکت کنید و استراتژی های سئو برای سئو موبایل را از حالا استارت بزنید.

۴٫ سئو با جستجوی صوتی (Voice) در گوگل اهمیت می یابد

سئو صوتی که به تازگی شرروع شده، در حال پیشرفت می باشد. این نوع جستجو به ویژه زمانی به کار می آید که فرد در حال رانندگی، انجام یک کار با دست یا انجامچندین کار بهه صورت همزمان است و امکان تایپ روی کیبورد را ندارد. این روش به بخش بزرگی از جستجوهای زیرمجموعه سرج موبایل تبدیل شده است. تقریبا تمام گوشی های موبایل توابع سرچ صوتی را دارند.

۵٫ لوکال سئو (Local SEO) یا سئو محلی مهم تر خواهد شد

لوکال سئو (Local SEO) یا سئو محلی سال به سال مهم تر می شود زیرا با وجود وسعت منطقه ای و شرکت ها و مراکز، افراد ترجیح می دهند در منطقه ای که حضور دارند کالا و خدمات دریافت کنند. شما به عنوان یک فروشنده باید به گوگل اجازه دهید که بداند کجا هستید و چه چیزی ارائه می دهید. با رعایت این نکته، می توانید در بالای ضفحه اول گوگل نشان داده شوید. داشتن صفحات محلی شامل اسم و نوع کسب و کار، آدرس و غیره برای سئو محلی در گوگل، یاهو و بینگ ضروری است. همجنین لازم است محتوایی که برای سایت تولید می کنید مبتنی بر خواسته کاربران همان منطقه باشد و از کلمات کلیدی مختص همان استفاده کنید. برای نتیجه گرفتن، باید فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کنید و از دیدیوهای خود داخل مطالب استفاده کنید.

بنابراین تلاش کنید محتواهایی با کیفیت و یونیک تولید کنید و آن ها را در شبکه های اجتماعی نطیر فیسبوک و توئیتر متشر کنید. محتوا اگر خوب و جذاب باشد وایرال خواهد شد و این امر موجب برندسازی با سئو می شود. با این کار خواهید دید که رنکینگ وبسایت شما در گوگل افزایش خواهد یافت. پس ازآن تلاش برای حفط رنکینگ با اپدیت منظم و استاندارد خواهد بود.
هرجند را روند پپیشرفتی که الگوریتم های گوگل دارند، پیش بینی اینده سئو کار آسانی نیست، اما ما بر اساس تجربیاتی که داریم این ۵ مورد را احتمال می دهیم. ما مطمئنیم که با رعایت این اصول خواهید توانست با تکیه بر سئو سایت، در چند سال آینده بازار کار خود را رهبری کنید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 04 ژوئن 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.