فاکس بلاگ

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
کسب درآمد

فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت ششم : اعتماد کاربران
بازدید: 12

فاکتورهای رنکینگ گوگل – قسمت ششم : اعتماد کاربران

دو هفته قبل در خصوص پنجمین مورد از موارد اثرگذار در دستورالعمل رنکینگ گوگل صحبت کردیم. که بر پایه “لینک و محتوای تکراری” بود و راه حل های کاربردی ارائه شد که به شما کمک میکند محتوای خود را در نگاه گوگل اثرگذار کنید.

این هفته روی سیگنال های مثبت که از نظر گوگل برای تعیین کیفیت صفحات ارزش زیادی دارد، متمرکز خواهیم شد.

رتبه بندی کیفیت صفحات

سال گذشته، گوگل سندی را منتشر نمود که نشان میداد در زمینه ارزیابی کیفیت جستجوی سایت شما دقیقا به دنبال چه مواردی است. بر اساس این سند موارد زیر در تعیین رتبه سایت اهمیت بسیار زیادی را دارا هستند:

  1. کیفیت و کمیت محتوای اصلی
  2. اطلاعات وبسایت/ اطلاعاتی در خصوص مدیر سایت و کسی که مسئول آن است.
  3. اعتبار وبسایت
  4. تخصص، اعتماد و اقتدار

در بخش های قبلی روی موضوع کیفیت محتوا بحث کردیم لذا اجازه دهید در ادامه ۳ پارامتر دیگر یعنی تخصص، اعتماد و اقتدار را مورد ارزیابی قرار دهیم.

  •      
  • مریم امینی
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۶
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.