فاکس بلاگ

سئو مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی

 سئو مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی

مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی  | سئو :  تیم بازاریابی اینترنتی وب نوش تیمی متشکل از افرادی با تجربه در زمینه اینترنت و تجارت الکترونیک می باشد که دارای تجربه ای بالا در زمینه ایده های تجاری می باشد . لذا افراد متخصص ما بعد از بررسی های فراوان در زمینه بازاریابی اینترنتی فاکتورهای بسیاری برای این کار جمع آوری کرده اند که مهمترین آنها در حال حاظر که مورد استفاده قرار می گیرد : ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ویدئو مارکتینگ و برخی از کارهای تبلیغاتی دیگر که وب نوش مهمترین آنها برای مسب در آمد از وب سایت را سئو و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می داند . تلفیق موارد بالا با بازاریابی سئو می تواند قدرت بزرگی به وب سایت دهد . چرا که برخی از آنها در نهایت از فاکتورهای جزئی برای سئو سایت نیز می باشد در زیر به بازاریابی اینترنتی بااستفاده از سئو وب سایت می پردازیم

می توانید برای راه اندازی ایده های تجارت الکترونیک خود با مشاوره سئو و بازاریابی اینترنتی وب نوش در تماس باشید .

 


 

سئو چیست و چه تاثیری بر بازاریابی اینترنتی دارد؟

در رابطه با سئو و تعاریف آن در بخش سئو چیست ؟ می توانید کامل آن را تحلیل کنید در این مقاله قصد ما مقایسه برخی از راه های بازاریابی اینترنتی با سئو سایت است و نتیجه گیری نهایی نیز در این باره می باشد.با ما همراه باشید تا قدرت و ارزش سئو و بهینه سازی وب سایت های تجاری را کامل بشناسید:

از ابتدا شروع می کنم :

ایده ای به ذهن ما می رسد که بتوانیم از اینترنت کسب در آمد داشته باشیم بدون اینکه کار فیزیکی زیادی انجام دهیم . قدم اول برای ورود به اینترنت و انجام ایده خود طراحی وب سایت برای ایده مد نظر می باشد که خود طراحی وب سایت نیز تاثیر در بازاریابی دارد که ما از تمام فاکتورهای طراحی سایت در این مقاله می گذریم پس اولین قدم طراحی سایت است . حال ما وب سایت خود را طراحی کرده ایم و می خواهیم از طریق این وب سایت خدمات ، کالا ها ، محصولات و … را برای سراسر دنیا معرفی و بفروشیم . می دانیم در مرحله اول حرکت کسی ما را نمی شناسد و وب سایت ما را نیز هنوز نمی تواند ببینید که ما در همون روزهای اول افتتاح سایت بتوانیم کسب در آمد داشته باشیم راهکار چیست ؟

برای شناساندن وب سایت به عموم مردم راه های زیادی وجود دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم و در نهایت بهترین راه را انتخاب خواهیم کرد :

راه های شناساندن وب سایت به همه و برند سازی

۱-    استفاده از ایمیل مارکتینگ
۲-    استفاده از اس ام اس تبلیغاتی
۳-    استفاده از تبلیغات سنتی (بنر ، تراکت و ..)
۴-    ویدئو مارکتینگ
۵-    بازاریابی شبکه های اجتماعی
۶-    بازاریابی  محتوا
۷-    تبلیغات گوگل
۸-    سئو و بهینه سازی وب سایت
۹-    و…

ما موارد یک تا هفت را با مورد آخر (هشتم) مقایسه می کنیم

ایمیل مارکتینگ بهتر است یا سئو ؟

برای شناساندن وب سایت از طریق ایمیل مارکتینگ به چه تعداد ایمیل نیاز داریم ؟  از بین این تعداد ایمیل چه تعدادی درست و حقیقی است که در زمینه ایده شما فعالیت می کنند ؟ چقدر هزینه باید بابت ایمیل مارکتینگ باید پرداخت شود ؟  چندین بار باید این کار را انجام دهیم ؟ به کدام شرکت در این زمینه باید اعتماد داشته باشیم ؟ و بسیاری از سوالات دیگر که ذهن هر ایده پردازی را به خود درگیر خواهد کرد .

در رابط هبا ایمیل تمام موارد حل شدنش خیلی آسان است ولی باز سوال اینجاست که آیا بازخورد خواهد  داشت ؟ چه تعداد از این افراد در صورت رسیدن ایمیل به آنها ایمیل را باز خواهند کرد و از وب سایت شما بازدید خواهند کرد ؟ آیا هزینه ای که بابت آن خواهیم داد ارزش دارد ؟همه موارد در حدث و گمان می باشد .

توجه داشته باشید که ایمیل مارکتینگ یک فاکتور خوب برای سئو سایت است . و ما تاثیر آن را به هیچ عنوان تکذیب نمی کنیم. و نمی گوییم که کار اشتباهی است . ایمیل مارکتینگ برای کارهای فصلی بسیار مناسب نی می باشد ولی هدف ما فراتر از این حرفهاست.

اس ام اس بهتر است یا سئو ؟

اس ام اس های تبلیغاتی امروزه نه تنها تاثیر خوبی ندارد بلکه بر اساس آماری که ارائه شده است بیشتر مردم را اذیت می کند ولی به هر حال برای شروع برخی از فعالیت ها می تواند مناسب باشد اما برای اهداف بزرگ و مناسب نمی باشد .

تبلیغات سنتی و سئو سایت ؟

تبلیات سنتی هزینه های بسیار بالایی دارند و همچنین محدود به زمان و مکان می باشند و مناسب کسب و کار های خاص می باشندکهبیشتر به صورت سنتی کار می کنند .اما برای برند سازی خیلی خوب می باشند. تاثیر زیادی بر روی سئو سایت ندارند

بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو

امروزه شبکه های اجتماعی محل مناسبی برای تبلیغات می باشند و خیلی هم خوب جواب داده است و می تواند بهتر از این هم باشد . استفاده از شبکه های اجتماعی برند سازی خوبی را به همراه خواهد داشت و اینکه برای سئدو سایت بسیار اهمیت بالایی دارد و یکی از فاکتورهای بزرگ در سئو سایت می باشد . شبکه های اجتماعی را می توان در رده بزرگترین فاکتور بازاریابی اینترنتی قرار داد . اما باز مشکلاتی از جمله هزینه نسبتا زیاد، صرف زمان ، درگیر شدن با بیشتر شبکه های اجتماعی و اینکه آیا همه مردم از این شبکه استفاده می کنند یا نه ؟

 

 

 

تبلیغات در گوگل و سئو

تبلیات در گوگل نیز همانند سایر موارد دارای هزینه های زیادی است و از طرف دیگر رقبای شما نمی خواهند شما در بالاترین رتبه از آنها قرار بگیرید لذا هر ثانیه کلیک می کنند تا شارژ شما در تبلیغات گوگل به اتمام برسد و از طرف دیگر یک کار بسیار جالبی نیست . نمیتوان به آن زیاد دل بست . ولی برای سئو وب سایت شما خیلی خوب است و می تواند نتیجه بخش باشد .

بازاریابی محتوا ، ویدئو مارکتینگ | سئو

هر دو مورد بالا برای سئو تاثیر بسیار بزگی دارد به خصوص بازاریابی محتوا که شاخه ای از سئو محتوا و خود سئو محتوا نیز مهمترین فاکتور سئو سایت می باشد. اما نیاز به نیروی کار زیاد دارد و همچنین هزینه ای بالا برای طراحی فیلم و تولید محتوا نیاز است از طرفی نیاز به تخصص بالایی نیز دارد. لذا تمام موارد بالا هزینه هایی را از شما می گیرند . و سرمایه گذاری امنی نیستند.

اما سئو فاکتور بسیار مناسب برای بازاریابی اینترنتی

ما در بالا به تمام موارد اشاره کردیم و برخی از آنها می تواند در سورت فصلی بودن کار مفید باشد و برخی نیز می تواند برای سئو کمک بزرگی باشد و همچنین برخی ازآنها هزینه های بالای نیز دارند اما سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت و مطمئن می باشدکه خیلی می تواند برای شما مفید باشد .
توجه داشته باشید که بیشتر کاربران اینترنت همیشه برای دریافت اطلاعات خود از اینترنت جستجو می کنند . همچنین برای موارد بالا نیز بخشی از پیدا کردن آنها توسط کاربر جستجو می باشد . لذا جستجو در اینترنت مهمترین هدف در سئو سایت است که کاربرانی که شما برای پیاده کردن ایده های خود هدف قرار دادی چه کلماتی را جستجو می کنند .

برای بررسی کلمات کلیدی مناسب وب سایت شما می توانید با ما در ارتباط باشید وب نوش بزرگترین حامی ایده های شما می باشد و تا رسیدن به اهداف بالای شما در کنار شما همیشه فعال است .

با هزینه ای که برای سئو می کنید وب سایت شما در نتایج جستجو به بالاترین رتبه می رسد و درنهایت شما همیشه در دید مردم قرار دارید. از طرف دیگر نیاز به تبلیغات سنتی برای شما حذف خواهد شد . شما بزرگترین ویترین اطلاعاتی را دارید .

نیازی بع ایمیل مارکتینگ ندارید و هزینه هایی که همیشه باید پرداخت کنید بدون اینکه نتیجه ای مطلوب برای شما داشته باشد . سئو ماندگار است و همیشه برای شما مشتریان جدیدی را از وب سایت خواهد آورد . در فضای اینترنت معروف خواهید شد بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید.

با راه کاری که تیم سئو وب نوش بعد از انجام سئو سایت شما ارائه خواهد کرد شما مدتها می توانید در رتبه های بالای جستجو قرار بگیرید و در آنجا درآمد بالایی داشته باشید . از بزرگترین رقبای خود پیشی می گیرید . و ایده خود را به سود دهی می رسانید .

  •      
  • رضا ایرانی
  • 22 آوریل 2017
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.