فاکس بلاگ

ثبت رایگان وبسایت شما در بیش از ۱۳۰ موتور جستجو

ثبت رایگان وبسایت شما در بیش از ۱۳۰ موتور جستجو

url-submit-(www.foxblog.ir)

در این که بیشتر ورودی یک سایت از موتور های جستجو مانند گوگل هست هیچ شکی نیست و بدون شک موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی در استفاده های بهینه از اینترنت بر عهده دارند . حتما تا حالا شده که یه مطلب ، آموزش ، فایل و یا موزیک و … رو نیاز داشته باشید . معمولا اولین فکری که برای یافتن مطلب و یا فایل مورد نظرتون می کنید اینه که به یه موتور جستجو مثل گوگل ، یاهو ، MSN و … برید و سرچ کنید !

حالا اگه شما وبلاگنویس و یا دارای سایت باشید باید اهمیت موتورهای جستجو رو بیشتر درک کنید . اگر بتونید که رتبه ی خوبی تو موتورهای جستجو کسب کنید و مطالب سایت شما تو صفحات اول جستجو ظاهر بشن مطمئنا بازدید قابل توجهی رو می تونید از این راه بدست بیارید . پس اولین کاری که باید بکنید اینه که وبلاگ یا سایتتون رو توی این موتور های جستجو ثبت کنید . شاید با خودتون بگید ” بابا کی حال داره یکی یکی بره به همه ی این سایت ها و وب خودشو ثبت کنه . تو همین گوگل و یاهو ثبت می کنم کافیه ! “ولی چرا فقط تو همین دو سایت ؟!!!

:: سایت های زیادی وجود دارند که اینکارو (ثبت وبسایت شما در چندین موتور جستجو) به صورت رایگان انجام میدن . امروز هم من یکی از این سایت ها رو بهتون معرفی می کنم . با ثبت وبلاگ یا سایت خود توی این آدرس به طور خودکار وبلاگ یا سایت شما تو بیش از ۱۳۰ تا از موتورهای جستجوی معروف از جمله Google , MSN , Altavista , SearchIt و … ثبت میشه !!!

:: در فرم بالا اطلاعات وبسایت خود رو وارد کنید و دکمه ی “ثبت سایت من” رو بزنید :

آدرس : https://www.foxblog.ir/url/

:: به همین راحتی در این همه موتور جستجو سایت خود رو ثبت کنید .

  •      
  • رضا ایرانی
  • 02 دسامبر 2013
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.