فاکس بلاگ

تاثیر صفحه خوش آمد گویی welcome page بر سئو

تاثیر صفحه خوش آمد گویی welcome page بر سئو

تاثیر صفحه خوش آمد گویی welcome page بر سئو سایت چیست؟ این صفحه که در ابتدای لود سایت به کاربران نمایش داده می شود، بر سئو سایت تاثیر می گذارد.

وبسایتی که در بدو ورود کاربرن، یک صفحه شامل خوش آمدگویی یا هر اطلاعات یا درخواست دیگری به کاربران نمایش می دهد، از نظر سئو ضعیف عمل خواهد کرد. سئو سایت ما برای این ادعای خود دلایل منطقی دارد. با ما همراه شوید تا این مسئله را برایتان تشریح کنیم.
همانطور که می دانید، معمولا لندینگ پیج landing page سایت ها اعتبار بیشتری را نزد گوگل می گیرد. این لندینگ پیج در اکثر وبسایت ها، صفحه نخست سایت یا همان home page است. چرا که بازدید بالاتری می گیرد و DA و PA بیشتری گرفته است. دلیل آن هم این است که معمولا در نتایج جستجوی گوگل، سفحه اول سایت رتبه بهتری دارد. از سوی دیگر افرادی که به صورت مستقیم direct وارد وبسایت می شود، در ابتدا صفحه اول را باز می کنند. همچنین تبلیغات، بک لینک ها، سوشال ها و غیره به صورت rifer به صفحه اول سایت اشاره دارند. بنابراین بازدید صفحه اول سایت بیشتر می شود و این موضوع روی سئو سایت تاثیر مثبت می گذارد. حال فرض کنید تمام کاربرانی که از روشهای گفته شده وارد سایت می شوند، حتی اگر صفات دیگری به جز صفحه نخست را بخواهند باز کنند، ابتدا باید صفحه خوش آمدگویی را ببینند. این امر باعث از دست دادن میزان ورودی های اصلی به صفحه مورد نظر می شود. در نتیجه ی این کار، ممکن است گوگل به جای صفحه اول، اعتبار اصلی سایتتان را برای صفحه خوش آمد گویی در نظر بگیرد. همچنین پخش شدن میزان بازدیدهای صفحه اصلی سایت، باعث کاهش اعتبار این صفحه می شود و این موضوع روی سئو سایت تاثیر منفی دارد.
از سوی دیگر، بحث رضایت کاربران مطرح می شود. همانند تاثیر پاپ آپ بر سئو سایت، صفحه خوش آمدگویی نیز موجب عدم رضایت کاربران می شود. کاربر علاقه مندست پس ز ورود به سایت، سریعا اطلاعت مورد نیاز خود را ببیند. اگر کاربر را محدود کنیم که ابتدا صفحه مورد نظر ما را بخوانند، ممکن استت کاربر از سایت خارج شود. این خروج های سریع از وبسایت تاثیر نامطلوبی روی سئو سایت دارد. اگر این موضوع اتفاق بیفتد، bounce rate افزایش پیدا می کند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع مطلب “کاهش نرخ فرار bounce rate در سئو” را مطالعه کنید.
همیشه سعی کنید کاربران را از سایت خود راضی نگه داری. هرگونه اجبار می تواند باعث از دست دادن کاربران و سوق دادن آن ها به وبسایت رقبایتان شود. استفاده از صفحه خوش آمدگویی تاثیر خوبی روی سئو ندارد و پس از گذشت مدتی، خواهید دید که چگونه اعتباری که می توانستید به دست بیاورید را از دست داده اید. تاثیر صفحه خوش آمد گویی welcome page بر سئو سایت به صورت منفی می باشد. اگر به هر دلیل نیاز به این صفحه داشتید، از پاپ آب های جاوا اسکریپت استفاده نمایید.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 09 ژوئن 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.