فاکس بلاگ

بک لینک موقتی در سئو

بک لینک موقتی در سئو

بک لینک موقتی در پروسه سئو سایت نقش منفی روی بهینه سازی سایت و رنکینگ آن در گوگل دارد. بک لینک موقتی بک لینکی است که موقتا تهیه می شود.

اگر بدانید بک لینک چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد، می توانید تاثیر سوء موقتی بودن آن ها را دریابید.

تاثیر مفنی بک لینک موقتی در سئو

همانطور که در مقاله بک لینک رایگان بیان شده، باید به صورت جدی از دریافت بک لینک هایی که با هزینه های بسار پایین و رایگان و در حجم بالا ارائه می شود خودداری کنید. بک لینک ها در حقیقت هرگونه اعتباری که سایت مرجع دارند را به سایت شما منتقل می کنند. طبیعتا برای افزایش رنکینگ و بهبود سئو، بک لینک هایی که گرفته می شود اکثرا از سایت های خوب و معتبر می باشد. به این شکل اعتبار سایت مرجع به سایت شما نیز منتقل می شود. حال اگر پس از مدتی این بک لینک ها پاک شود، اعتبار سایت شما نیز از بین می رود. به عبارتی گوگل اینگونه قلمداد می کند که آن سایت معتبر دیگر ارزشی برای سایت شما قائل نیست و هیچگونه علاقه ای برای معرفی سایتتان به بازدیدکنندگانش ندارد. وگرنه لینک شما را پاک نمیکرد! به همین ترتیب سئو سایت با بک لینک رایگان نیز چیزی به جز حذف بک لینک ها پس از یک مدت کوتاه و ضربه زدن به رنکینگ شما ندارد.
پس تا جایی که می توانید از جاهای معتبر و با ارزش بک لینک بگیرید. به هیچ عنوان سراغ بک لینک موقتی در پروسه سئو نروید و مطمئن باشید افرادی که برای شما بک لینک می گذارند، بک لینکتان را بعدا پاک نکنند.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 13 آوریل 2018
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.