فاکس بلاگ

استفاده بیش از حد Fetch as Google

 استفاده بیش از حد Fetch as Google

شما هم احتمالا با بچه هایی که درخواست خودشون برای خرید اسباب بازی و خوراکی را بارها تکرار میکنن مواجه شده اید. اصرار و پافشاری زیاد میتواند هرکسی را کلافه کرده و در نهایت نتیجه ای عکس بهمراه داشته باشد. گوگل اعلام کرده که اگر کاربران همین کار را با گوگل و با استفاده از بخش Fetch as Google در وبمستر خود انجام دهند جریمه ای بهمراه نخواهد داشت.

این سوال بارها از کارشناسان وبسیما پرسیده شده است که آیا استفاده بیش از حد از این بخش در وبمستر میتواند موجب جریمه توسط گوگل و یا بی تاثیر شدن آن شود؟ خیر، با توجه به محدودیتی که وبمستر گوگل برای استفاده از بخش Fetch as Google تعیین کرده دیگر دلیلی برای جریمه افراد در استفاده از آن وجود ندارد. شما میتوانید در هفته ۵۰۰ صفحه از سایت خود را برای بررسی توسط روبات های گوگل و ایندکس با استفاده از این بخش معرفی کنید.

Jhon Muller بعنوان نماینده گوگل در بخش فروم وبمستر گوگل در پاسخ یکی از کاربران به سوالی مشابه گفته است:

هیچ جریمه ای برای استفاده زیاد از بخش Fetch as Google در نظر گرفته نشده است و روبات های گوگل نسبت به سایت شما بی توجه نخواهند شد ولی همچنان لینک های مخرب و محتوای تکراری میتوانند موجب جریمه سایت شما شوند.

 استفاده بیش از حد Fetch as Google

کاربرد اصلی Fetch as Google

در نظر داشته باشید که Fetch as Google زمانی کاربرد خواهد داشت که شما یک صفحه جدید در سایت خود ایجاد کرده باشید و یا در یکی از صفحات قبلی شما تغییری ایجاد شده باشد. استفاده از این ابزار برای صفحات ایندکس شده و با محتوای ثابت تاثیری بر رتبه بندی شما در گوگل نداشته و نخواهد داشت. این ابزار تنها برای افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت کاربرد دارد و بر رتبه بندی آنها در نتایج گوگل یا انتخاب کلمه کلیدی صفحه بی تاثیر است.

  •      
  • رضا ایرانی
  • 08 ژوئن 2015
  • نظرات: ۰
توجه: پسورد تمامی فایل ها www.foxblog.ir می باشد.
۰ نظر به ثبت رسید ه است
نظری بدهید

تمام حقوق قالب و مطالب متعلق به فاکس بلاگ است.هر گونه کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.